Jump to content

Blauw... Blauw... En nog eens Blauw!


Dutchy3010

Recommended Posts

Dat is geen argumentatie, dat is herhalen van wat je zei.

*huil* *huil* het is niet verplicht om hier te argumenteren.

Dat klopt, maar zonder argumentatie neemt niemand je mening serieus en kan je die net zo goed voor je houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bodemloos

    6

  • Dutchy3010

    3

  • .Timothy

    2

  • SpacyColours

    2

Na de andere 2 zal ik ook even mijn zegje doen. :) Als eerste bedankt voor alle felicitaties en uiteraard ook nogmaals gefeliciteerd Phoenyxar en Jesperkaj. :tu:

De periodes zijn voor mij de laatste tijd snel gegaan op het forum, na eenmaal SL te zijn, toen ging het vrij vlot naar ML en nu mag ik me zelfs alweer Mod noemen, waar ik natuurlijk ook heel blij mee ben. Vooral het fora spreekt me erg aan, Kai-Shockwave is een goede collega om erbij te hebben en met een collega als deze moet het sowieso gaan lukken.

Nou ben ik natuurlijk niet de oudste van de crew (lees: jongste), maar hoop me goed aan te passen naar de rest. :)

En tot slot, Puma bedankt voor je inzet! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig leven we in een vrij land, en meestal kan het mij geen bal schelen wat iemand van min mening vindt.

Gelukkig is dat ook geheel wederzijds.

Houd 't commentaar de volgende keer voor je als je toch niks beters hebt te zeggen; stoken en de stoere jongen uithangen kunnen we allemaal wel, maar dat word je niet in dank afgenomen. Erg triest om dit in iemands felicitatietopic te zien gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij dat zo ziet, 't was niet de bedoeling om iemand te kwetsen, het was een grapje, maarja jullie nemen dat te serieus zie ik. ik vraag me af wat stook ik?

Bewerkt: door Bodemloos
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij dat zo ziet, 't was niet de bedoeling om iemand te kwetsen, het was een grapje, maarja jullie nemen dat te serieus zie ik. ik vraag me af wat stook ik?

Je stookt, omdat je mensen beledigd, grapje of niet, zonder wat voor vorm van argumentatie dan ook, en dan verwacht dat wij dat grappig vinden.

Jij zou het toch ook niet leuk vinden als ik in jouw promotiethread zou zetten, jammer mischien moet ie zijn naam naar kansloos veranderen.. en dan een dag later aankondig dat het maar een grapje was, wat ik trouwens niet geloof maar denk dat dat jouw excuus is om nog enigszins aanvaardbaar over te komen.

Daarom doe ik het maar, kun je meteen het goede voorbeeld zien:

Jammer, dat sommige mods niet meer al hun forums houden, alhoewel begrijpelijk natuurlijk.

Gefeliciteerd mannen, allemaal goed verdien, vooral jij Lennart :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij dat zo ziet, 't was niet de bedoeling om iemand te kwetsen, het was een grapje, maarja jullie nemen dat te serieus zie ik. ik vraag me af wat stook ik?

Ga ff ergens anders lopen discussiëren.

GTAForum, bedankt voor de tijd waarin ik onderdeel van de crew heb mogen uitmaken :). Nieuwe moderators, succes! :bier: Dat het modding subforum ooit nog weer zal mogen opbloeien tot iets wat het ooit was!

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...