Jump to content

Blauw... Blauw... En nog eens Blauw!


Dutchy3010

Recommended Posts

Hehe.. Goed om wat nieuwe gezichten aan boord te zien! Gefeliciteerd Jesper, Bassie en Phoeny!

Erg jammer om te zien dat je stopt, Puma, maar onverwacht is het niet heel erg. Ik zal je humor missen, en je inbreng, maar vooral je fantastische creatieve geest. Ik zie je wel weer 's op MTA ^_^ Onwijs bedankt!

Jacky, ook jammer dat je stopt als directe collega. Ik heb alle begrip voor je keuze, en ik denk dat Jesper je post prima kan overnemen. Hopelijk is 'ie op tijd klaargestoomd voor de lente, al denk ik dat dat ruim op tijd lukt. Bedankt Jacky!

Jesper, mocht je de komende tijd vragen hebben, klop gerust bij mij (of een andere collega) aan. Dit geldt ook voor Phoeny en Bassie natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bodemloos

    6

  • Dutchy3010

    3

  • .Timothy

    2

  • SpacyColours

    2

Puma, ol' chap, dank! Voor inzet, devotie en humor!

Andere drie heren, heel veel succes gewenst met jullie gloednieuwe jas en het daarbij behorende takenpakket. Zoals Nandro en Thunder ook al aangeven, als je vragen hebt, schroom niet!

@ Svenie en VWO-er: aan Jesperkaj hebben jullie geheid een hele goeie. Ja, nu niet meer collega's op hetzelfde forum, jammer. Dank voor jullie begrip! Hou ze in de gaten daar! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Phoenyxar, Jesperka, Bassieboy35, heel erg gefeliciteerd, ik hoop dat het forum goed door jullie wordt onderhouden. (+de andere mods ^_^)

En Puma, nu in een groen jasje. Bedankt voor al je hulp, vooral omdat je mij met je mod voor Gta Sa Hoverboard geholpen hebt, het was nog steeds niet gelukt maar we waren wel tot het uiterste gegaan! Bedankt! :D

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...