Jump to content

SCM Masterclass - Praat & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    10

  • Kloep

    10

  • Bassieboy35

    7

  • Faenty.

    5

Ik vind het echt vreselijk jammer dat ik het moet melden, maar ik stap ook uit het project, ik zal het zeker blijven volgen, maar het te druk hebben op het moment is gewoon de ergste oorzaak.. Ik zal het zeker nog blijven volgen! Jammer want het is wel een prachtig project ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een bijzonder leuk idee, deze masterclass. Als ik de vorderingen zie die Bassieboy35 en Kloep maken, dan kijk ik toch wel met enige verbazing, en ik ben dan ook zeer benieuwd wat we verder van deze heren te zien krijgen. Ik ben wel benieuwd naar wat de andere deelnemers er van bakken, hoewel ik van hen vooral berichten zie dat ze er mee stoppen. Zijn er behalve de eerste twee genoemden nog leden die deze cursus nog wel volgen?

Op zich wel spijtig dat ik momenteel geen PC heb met San Andreas er op, ik had deze masterclass zeker willen volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas denk ik dat ik het voor deze week niet af kan krijgen vandaag. Ik ben in de loop van de week verschillende fouten tegen gekomen die me soms een dag vertraging opliepen. Helaas heb ik jullie (Dutchy en Patrick), niet gezien op die zelfde dagen :( dus was ik een beetje afhankelijk van Kloep, die me toch nog aardig goed heeft geholpen. Ik zal kijken wat ik kan doen om het af te krijgen, maar ik moet zo weg naar mijn werk en als ik vanavond nog tijd heb om het af te maken lijkt mij niet. Bovendien zit ik helaas alweer met een fout die ik eerst moet zien te maken voordat ik überhaupt weer verder kan. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Week 3 is in de eerste post de een na laatste regel (over de GxtHook) afgekapt. Klein foutje neem ik aan? :$ Verder ben ik benieuwd naar deze week! Ik heb de afgelopen twee weken toegekeken en ik zie dat er leuke dingen uit zijn gekomen. :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nergens aan gewerkt helaas ben ik daar nog steeds niet echt in staat voor omdat ik vorige week de hele week ziek thuis was en ja hoor gisteren langs de dokter en ik heb een beknelde/ontstoken zenuwtak(?) in mijn nek, medicijnen etc. voor maar als het nog kan wil ik gewoon beginnen bij het begin en dan een beetje versneld op het punt komen waar we nu zijn, is dat een probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nergens aan gewerkt helaas ben ik daar nog steeds niet echt in staat voor omdat ik vorige week de hele week ziek thuis was en ja hoor gisteren langs de dokter en ik heb een beknelde/ontstoken zenuwtak(?) in mijn nek, medicijnen etc. voor maar als het nog kan wil ik gewoon beginnen bij het begin en dan een beetje versneld op het punt komen waar we nu zijn, is dat een probleem?

Nee hoor, geen enkel probleem. Ik ben blij dat het weer beter met je gaat. Als je ergens vastloopt, weet je ons te vinden :) Success

@basssss: Inderdaad, fixed. Thanks :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...