Dutchy3010 Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Geplaatst: 18 januari 2013 In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht. Regels: Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten. Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht. De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
Die Hard Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Let the quest begin! Ik weet nog niet in hoeverre morgen ik aanwezig kan zijn tijdens het spel. Voor mij is de komende week een toetsweek, dus wat dat betreft komt deze start weer geweldig uit, haha. Voor alle andere deelnemers: succes! Het ziet er naar uit dat we een mooie groep hebben.
Thundercover Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Mijn complimenten aan de organisatie voor het uitkiezen van een mooie locatie, al is het misschien niet zo exotisch als op televisie!
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Mijn complimenten aan de organisatie voor het uitkiezen van een mooie locatie, al is het misschien niet zo exotisch als op televisie! Hmm, care to elaborate Thunder? Neem aan dat je gewoon het forum bedoelt?
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ik voel me vereerd dat ik door de ongetwijfeld loodzware selectieprocedure ben gekomen, en dan ook nog als Mol. Of niet. Of wel. Of niet.
Thundercover Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Hmm, care to elaborate Thunder? Neem aan dat je gewoon het forum bedoelt? Het forum is toch een mooie locatie? Ik zou geen betere locatie weten voor een forumeditie.
Die Hard Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ik voel me vereerd dat ik door de ongetwijfeld loodzware selectieprocedure ben gekomen, en dan ook nog als Mol. Of niet. Of wel. Of niet. Ik weet nu al op wie ik mijn test ga invullen. Grapje! Of niet. Of wel. Of niet.
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Niets is wat het lijkt, om maar even dicht bij de echte serie te blijven.
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 En natuurlijk standaard deze opzetten bij het maken van de test.
Thundercover Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 We zijn nog maar net begonnen, dus een intro lijkt mij beter.
Die Hard Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ik snap nu dat die poppetjes die ons moeten voorstellen bedoeld zijn voor de groepsfoto. Om ze maar meteen allemaal even langs te gaan!
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 (bewerkt) De afbeelding van NeoSyp vertoont akelig veel gelijkenissen met zijn IRL uiterlijk.. Grapje! Of niet. Of wel. Of niet. Bewerkt: 20 januari 2013 door MegaPilot
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Zo, laat de jacht beginnen! Als ik naar de poppetjes kijk, lijkt die van MP kwaadaardig te lachen, is dat een indirecte hint? Zo makkelijk zal het toch niet zijn? Ik heb trouwens het coolste poppetje
Recommended Posts