Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Zo werkt het natuurlijk niet hè. Overleg over de opdrachten doen we in het topic van de betreffende opdracht, niet hier. Dit is voor napraten en voorbeschouwen en dergelijke. Graag in het topic waar het hoort dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Zo werkt het natuurlijk niet hè. Overleg over de opdrachten doen we in het topic van de betreffende opdracht, niet hier. Dit is voor napraten en voorbeschouwen en dergelijke. Graag in het topic waar het hoort dus smile3.gif

Maar dan telt de gok niet meer. Dus moeten we wel eventjes hier verder..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Zo werkt het natuurlijk niet hè. Overleg over de opdrachten doen we in het topic van de betreffende opdracht, niet hier. Dit is voor napraten en voorbeschouwen en dergelijke. Graag in het topic waar het hoort dus smile3.gif

Maar dan telt de gok niet meer. Dus moeten we wel eventjes hier verder.. :7

Spreek de grote baas nou maar niet tegen, anders krijgen we straks nog strafpuntjes :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo werkt het natuurlijk niet hè. Overleg over de opdrachten doen we in het topic van de betreffende opdracht, niet hier. Dit is voor napraten en voorbeschouwen en dergelijke. Graag in het topic waar het hoort dus smile3.gif

Maar dan telt de gok niet meer. Dus moeten we wel eventjes hier verder..:7

Daarom dus JUIST niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Napraten dan maar. Ik vind dat bepaalde deelnemers(lees: die niet deelnemen) zonder pardon eruit gekicked moeten worden, het is echt frustrerend dat het spel door dit soort personen niet opschiet.

Verder al een bedankje naar de wél actieve deelnemers en de organisatie, zonder jullie was dit er niet.._O_

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, we kunnen daar nog niet te hard over oordelen vind ik. Het is zeer kort vantevoren aangekondigd en ik kan me best voorstellen dat sommigen nu gewoon niet kunnen of zelfs niet wisten dat het nu is. Maar met degene die er wél zijn is het zeker al gezellig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Na een stroeve start alsnog goed samengewerkt jongens, prima gedaan. 1380 klinkt misschien niet veel, maar het is alsnog meer dan de helft van wat er te verdienen viel. Ik beschouw het als een mooi bedrag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, hadden we wat meer verdiend, had ik misschien geen samenwerking overwogen bij The Gun-factor. Aangezien we met die 1000 euro die daar te verdienen is dit verlies wat goed kunnen maken, moeten we er voor 100% voor gaan.

Gefeliciteerd trouwens, Neosyp. Ik had ook al de mogelijke link gelegd met een GTA, maar toen hadden we pas 2 letters. Toen je je uitleg postte, zag ik het ook meteen wat je bedoelde, maar zoals Nandro al zei, zijn we best vriendelijk voor jou geweest :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt zo lame bent om [NEE] te antwoorden om zelf de eer op te strijken..

Hou je medespelers te vriend, als ik iemand zulk lame gedrag zie vertonen, ben ik geneigd deze persoon zoveel mogelijk te kloten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...