Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Keert iedereen zich nou tegen Kloep omdat hij voor een vrijstelling heeft gekozen?

Nee hoor. Ik vind het alleen jammer dat hij met de vrijstelling die hij koos onze 1000 euro, die we toch wel nodig hadden nadat we méér dan 1000 euro waren kwijtgeraakt bij de anagrammenopdracht, laat verdwijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie?

Jij en iedereen die op jou gestemd heeft als penningmeester.

Keert iedereen zich nou tegen Kloep omdat hij voor een vrijstelling heeft gekozen?

Dat is nog steeds mijn recht.

Achjah, iedereen hier had hetzelfde gedaan. puh2.gif

Neen, ik heb iets wat heet eergevoel en ik ben blijkbaar 1 van de weinigen die snapt dat 4/10 letters achterhouden puur voor individualistisch gewin heel dom is in een teamopdracht.

Had ik mezelf en Die Hard omgewisseld in m'n lijstje, dan had ik er 3 jokers bij.. :(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je verspilt ff in een ronde waar je een kans hebt van 1/9 om uitgeschakeld te worden het vertrouwen dat sommigen je gaven én 1000 euro. Dat is redelijk idioot, ja.

Jammer dat er in deze groep iets teveel ego's zitten, volgende teamopdracht zal leuk worden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind jij misschien idioot, ik vind het idioot als je hier voor het geld kiest in plaats van zekerheid van de volgende ronde.

Sorry hoor, maar ik speel dit spel om te winnen over een aantal weken en niet om vriendjes te maken. Dus ja, ik ben een egoïst, een enorme egoïst. Maar nogmaals, ik speel dit spel voor mezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg heren, hou jullie even in alsjeblieft. Iedereen maakt hier zijn eigen keuzes, net zoals dat (volgens MegaPilot) 4 van de 10 mensen kozen om hun letter voor zich te houden koos Kloep hier voor een Vrijstelling. Het is een spel en dit spel dient gespeeld te worden. Niemand is te vertrouwen, dus verwacht dat ook niet.

So accept it and move on. ;)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, ik weet niet in hoeverre jij bekend bent met WIDM, maar als ik na jaren trouw de serie volgen één ding geleerd heb: niemand is te vertrouwen. Als jij in de waan leeft dat we in dit spel elkaar moeten kunnen vertrouwen en helpen, dan begrijp je het volgens mij niet helemaal. WIDM is bij uitstek een spel waarin iedereen een masker draagt en iedereen elkaar belazert, omdat iedereen wil winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, ik weet niet in hoeverre jij bekend bent met WIDM, maar als ik na jaren trouw de serie volgen één ding geleerd heb: niemand is te vertrouwen. Als jij in de waan leeft dat we in dit spel elkaar moeten kunnen vertrouwen en helpen, dan begrijp je het volgens mij niet helemaal. WIDM is bij uitstek een spel waarin iedereen een masker draagt en iedereen elkaar belazert, omdat iedereen wil winnen.

Jij bent degene die in de waan leeft dat een teamopdracht te doen is in je eentje..;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...