Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Wel, na een mes in onze rug gestoken te hebben is een beetje excuses zoeken misschien niet slecht. Is natuurlijk nog altijd je eigen keuze.

Las over dit bericht heen, vandaar dat ik daar nog op reageer: ik bied niet mijn excuses aan voor iets waar ik geen spijt van heb.

@Die Hard: Hoezo, dit is toch juist leuk? :$

Ik vroeg ook niet om excuses of verantwoording, ik zei dat je keuze enigszins te verantwoorden was doordat je niet wist dat je over 3 extra jokers bezit had. Zoals dutchy al in de opening zei: zijn 3 jokers niet hetzelfde als een vrijstelling? Het bericht dat je jokers kreeg zal gewoon mooi meegenomen zijn. Of het je keuze beinvloed had zullen we nooit weten. En na de eerste opdracht weet ik dat ik ook niet te naief moet zijn over jouw en anderen hun uitlaten. Dus de enige conclusie die ik trek is: vertrouw niemand.

Ik vind deze discussie trouwens ook leuk we moeten toch iets doen tot de test

Link to comment
Delen op andere websites

Tja misschien ontkom jij nu mooi aan het 'ik voel me genaaid'gevoel maar dit programma is zo bedacht dat elke deelnemer het wel eens ervaart. Het is niet dat mijn kortdurende naiviteit ernstige gevolgen heeft. Die euros gingen we 9/10 toch verliezen. We wachten wel af wat de volgende week brengt

Link to comment
Delen op andere websites

Het is leuk dat we allemaal willen winnen, maar een winnaar voel je je pas echt als je een mooi bedrag mee naar huis neemt. Tijdens de opdrachten zullen we elkaar dus wel moeten vertrouwen om geld binnen te slepen, want met een pot van -1000 euro zal de winnaar niet echt vrolijk worden. De intentie van ons om $NeoSyp$ heeft ons mijns inziens geen geld opgeleverd, maar tenminste ook niets gekost. Stel dat Kloep deze keuze sowieso had gekregen en wij niet met z'n allen op $NeoSyp$ hadden gestemd? Dan stonden we op slechts driehonderdnogwat euro. We zijn er dus wellicht nog relatief goed vanaf gekomen ook. Het kon beter, maar wellicht ook veel en veel slechter.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja misschien ontkom jij nu mooi aan het 'ik voel me genaaid'gevoel maar dit programma is zo bedacht dat elke deelnemer het wel eens ervaart.

Klopt, ontken ik ook niet. Ook ik zal dat gevoel een keer gaan krijgen. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Na vier bussen deodorant, twee flessen Jack Daniels en meerdere kalmeringspillen ben ik eindelijk de klaar met de test. Tsjonge jonge zeg. En dan ook nog eens de topics van de eerste twee opdrachten op onzichtbaar zetten, stelletje smiechten!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb uiteraard nog wel eventjes de test doorgekeken en wel, ik kan zeggen dat ik blij ben dat ik deze test niet hoef in te sturen. Ik wens eenieder veel sterkte en plezier ermee.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot is door naar de volgende ronde!

Reden:

1: Hij is de mol.

2: Hij heeft ongelofelijk veel geluk gehad met z'n moltest.

Inzetten kan tot zondag 23.59!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...