Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Laat ik even melden dat je niet de enige bent die een degelijke voorbereiding heeft. Ik vraag me af wanneer we de test krijgen. Ik heb hem liever nu dan middernacht omdat ik niet zo'n nacht-/ochtendmens ben.

Link to comment
Delen op andere websites

De basisvoorbereiding, he. Ten eerste is alles al mooi uitgeschreven. Ten tweede heb ik geoefend op mijn aanduidsnelheid, zodat ik snel mijn juiste antwoord kan aanduiden. Ook heb ik sneller leren typen, ik typ nu sneller dan de gemiddelde secretaris. Dan heb ik een heel instrument naast me geïnstalleerd dat bij één oogwenk het zweet wegveegt, bij twee me cola laat drinken en bij drie me een volledig vijfgangenmenu serveert.

Daarnaast ben ik naar de FBI gegaan om jullie echte namen te achterhalen en weet ik nu de hele biografie van elke kandidaat vanbuiten. Bovendien zijn er bij iedereen camera's geïnstalleerd bij de computer, slaapkamer en douche.

Tot slot heb ik met brandende fakkels gejongleerd terwijl ik op een Wheel of Death wandel die boven de Niagarawatervallen staat, waar voor de gelegenheid de meest dodelijke zeewezens zijn bijgestoken. Om mijn zenuwen wat te verstalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...