Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Ze zijn zeer stipt, hoor. Ik geloof dat iedereen nu al ingezonden heeft van de deelnemers, misschien hebben ze de punten al klaarliggen.

Natuurlijk zijn er ook de inzendingen van de andere leden, maar ze gaan sowieso voorrang geven aan de lijstjes van de deelnemers.

Al moeten ze wel alle molboekjes doorlezen om de joker uit te kunnen delen, dat kan inderdaad wat tijd kosten. De opdracht werd de vorige keer trouwens op zondag bekend gemaakt, dus lijkt het me dat ze dit weer gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet natuurlijk wel degelijke argumenten aanbrengen waarom hij de Mol zou zijn:

'Toen heb ik de naam van dat land gezegd, wat maakte dat de groep 50 euro kwijtraakte. De sukkels dachten dat ik het per ongeluk had gezegd, wat een grap! En alsof dat niet genoeg was, heb ik mijn post geedit om hem weg te halen en vervolgens een foute gok geplaatst.'

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet natuurlijk wel degelijke argumenten aanbrengen waarom hij de Mol zou zijn:

'Toen heb ik de naam van dat land gezegd, wat maakte dat de groep 50 euro kwijtraakte. De sukkels dachten dat ik het per ongeluk had gezegd, wat een grap! En alsof dat niet genoeg was, heb ik mijn post geedit om hem weg te halen en vervolgens een foute gok geplaatst.'

Wie zou dat nou toch kunnen zijn geweest :$

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslag zal sowieso pas morgen komen, aangezien het publiek vandaag nog heeft om de test in te zenden. Als de uitslag vandaag bekend zou worden gemaakt, zou het publiek al een fout antwoord weten op de laatste vraag. :puh:

Ik heb werkelijk geen idee hoe goed ik er voor sta met al die jokers die anderen hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Ze gaan natuurlijk de uitslag bekend maken na inzendtijd, maar ik geloof dat de uitslag daarna niet lang meer op zich gaat laten wachten.

Het is natuurlijk ook de vraag of de mensen hun jokers gebruiken of überhaupt of ze zelfs hun jokers nodig hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanavond een feest, dus als vannacht blijkt dat ik uit het spel lig en in een stomdronken bui de complete organisatie verrot scheld: bij voorbaat mijn excuses.

Grapje natuurlijk, jammer genoeg kan ik het niet zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb werkelijk geen idee hoe goed ik er voor sta met al die jokers die anderen hebben...

1 joker maakt geen wereld van verschil hoor. Als jouw test uitmuntend is en die van anderen met jokers slecht, dan ben jij sowieso door.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...