Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Ik was er niet van op de hoogte dat ik mij tegenover iemand moest verantwoorden?

Na een naaistreek als de jouwe moest ik me ook verantwoorden voor m'n uitlatingen..:bonk:

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Na een naaistreek als de jouwe moest ik me ook verantwoorden voor m'n uitlatingen..:bonk:

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet..:7

Juist ja... Je hoefde je helemaal niet te verantwoorden. Ik stelde je simpelweg een vraag, je hoefde niet te antwoorden als je dat niet wil.
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, na een mes in onze rug gestoken te hebben is een beetje excuses zoeken misschien niet slecht. Is natuurlijk nog altijd je eigen keuze.

Las over dit bericht heen, vandaar dat ik daar nog op reageer: ik bied niet mijn excuses aan voor iets waar ik geen spijt van heb.

@Die Hard: Hoezo, dit is toch juist leuk? :$

Link to comment
Delen op andere websites

God, wat een gezanik allemaal. Ik vind het ook niet leuk dat de 1000 euro nu weg is, maar in Kloep's positie had ik precies hetzelfde gedaan, dus het zou hypocriet van me zijn om hem daar nu op aan te vallen. Ik denk dat sommige mensen het idee hadden dat we elkaar wel konden vertrouwen en nou ja, er is nu gebleken dat dat niet kan. Er kan niet vaak genoeg benadrukt worden dat 'niets is wat het lijkt' en 'to trust nobody' en tóch zijn er mensen die zich 'in hun hun rug gestoken' voelen door een andere deelnemer die ze tóch in vertrouwen hebben genomen. Ja, dan weet ik het ook niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

God, wat een gezanik allemaal. Ik vind het ook niet leuk dat de 1000 euro nu weg is, maar in Kloep's positie had ik precies hetzelfde gedaan, dus het zou hypocriet van me zijn om hem daar nu op aan te vallen.

Voor jou: ja. Voor mij: nee.

Ik denk dat sommige mensen het idee hadden dat we elkaar wel konden vertrouwen en nou ja, er is nu gebleken dat dat niet kan. Er kan niet vaak genoeg benadrukt worden dat 'niets is wat het lijkt' en 'to trust nobody' en tóch zijn er mensen die zich 'in hun hun rug gestoken' voelen door een andere deelnemer die ze tóch in vertrouwen hebben genomen. Ja, dan weet ik het ook niet meer.

Dat is zowat nooit benadrukt geweest.. :bonk:=> wat het 'in hun rug gestoken' verklaart

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

God, wat een gezanik allemaal. Ik vind het ook niet leuk dat de 1000 euro nu weg is, maar in Kloep's positie had ik precies hetzelfde gedaan, dus het zou hypocriet van me zijn om hem daar nu op aan te vallen.

Voor jou: ja. Voor mij: nee.

Ik denk dat sommige mensen het idee hadden dat we elkaar wel konden vertrouwen en nou ja, er is nu gebleken dat dat niet kan. Er kan niet vaak genoeg benadrukt worden dat 'niets is wat het lijkt' en 'to trust nobody' en tóch zijn er mensen die zich 'in hun hun rug gestoken' voelen door een andere deelnemer die ze tóch in vertrouwen hebben genomen. Ja, dan weet ik het ook niet meer.

Dat is zowat nooit benadrukt geweest.. :bonk:=> wat het 'in hun rug gestoken' verklaart

HOE DURF JE TE POSTEN TERWIJL WIDM UITGEZONDEN WORDT OP TELEVISIE?!

Je mag dan wel een Belg zijn, maar dit gaat echt te ver! :@

Grapje...

Link to comment
Delen op andere websites

Eén: tijdens WIDM worden geen reclames uitgezonden omdat het wordt uitgezonden op Nederland 1, een publieke omroep. Twee: als je WIDM een slecht programma vindt, waarom doe je dan mee met dit spel? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet gezegd dat WidM een slecht programma is, wel dat de series die op tv worden uitgezonden stuk voor stuk zwak zijn. De uitzondering bevestigt natuurlijk de regel(series als The Walking Dead, Dexter, etc). So You Think You Can Dance en alle andere meuk zijn echt hersenloos en tijdverspilling naar mijn mening. :puh:

Hier in België is er welgeteld 1 zender die geen reclames uitzendt tussen een programma, tof dat er ook van die zenders zijn in Nederland. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...