Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Wel, ik doelde eigenlijk ook op het feit dat NeoSyp zowat een eeuw liet tussen zijn uitleg en het daadwerkelijke posten van zijn gok. Ik zat op mijn smartphone, maar zelfs dan zou ik nog genoeg tijd hebben gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Nou, als iedereen zijn lijstjes heeft opgestuurd waren dat de opdrachten voor de eerste week alweer... Ik heb me in ieder geval al vermaakt.

Ik zeker ook. Nu komt de vraag: hoe lang gaan we ons nog mogen vermaken hier?

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig is dat topic gesloten en geldt het hier niet :)

Tja, we hadden natuurlijk ook de code wat minder snel kunnen kraken, maar ik vond het wel goed zo. Misschien moeten we dit als een opwarmertje beschouwen en krijgen we volgende week het echte werk (of niet, als je eruit ligt).

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we deze loze dagen gebruiken om te speculeren over wat er nog komen gaat. Blijft het bij puzzelen, of gaan we ook nog spectaculaire (in hoeverre dat mogelijk is weet ik niet) dingen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we deze loze dagen gebruiken om te speculeren over wat er nog komen gaat. Blijft het bij puzzelen, of gaan we ook nog spectaculaire (in hoeverre dat mogelijk is weet ik niet) dingen doen?

Ik hoorde in de wandelgangen dat we ergens de komende weken mochten gaan bungeejumpen inderdaad. Durf jij 't aan?

Oh, en MP, ik vind 't wel wat verdacht dat jij en NandroDavids elkaar steeds opzoeken. Of ik jou nou meer moet verdenken dan Nandro weet ik niet, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me duidelijk ja. Maar vergeet niet dat mensen zich ook op andere manieren verdacht kunnen maken dan door het kwijtspelen van geld. Opletten tussen de opdrachten door is een sleutelelement.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...