Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Nou, de uitslag van de castratieopdracht is er, en ik moet zeggen dat die van Pwned. wel erg flauw was.

Maar wat ik me vooral afvraag: zouden we nog mogen weten wat er in de envelop zat?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat we de inhoud van die envelop nog te weten komen, maar dat is ook niet meer van enorm belang. Ik had vooraf gedacht aan de hand van deze opdracht me al specifiek op een paar mensen te kunnen gaan richten, maar íedereen heeft zich verdacht gemaakt. Schiet lekker op zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, waarschijnlijk zullen het gewoon de ontbrekende letters zijn die in de envelop zaten, zoals al geopperd werd. Misschien ook een tip voor GTA, maar dan zou het wel heel makkelijk zijn geworden.

Leuk om te zien dat er 4 mensen waren die hun opdracht nog voor mij hadden opgelost en dat niet hadden toegegeven noch hun letter gegeven. Ik dacht dat het een teamopdracht was...

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien dat er 4 mensen waren die hun opdracht nog voor mij hadden opgelost en dat niet hadden toegegeven noch hun letter gegeven. Ik dacht dat het een teamopdracht was...

Ja, en dan vragen aan jou om je letter te posten..:7

.Pwned, je had moeten zeggen dat het een tip was, we dachten allemaal dat het een acroniem was.

Achja, de hypocrieten zijn wel naar boven gekomen in deze ronde.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien dat er 4 mensen waren die hun opdracht nog voor mij hadden opgelost en dat niet hadden toegegeven noch hun letter gegeven. Ik dacht dat het een teamopdracht was...

Ja, en dan vragen aan jou om je letter te posten.. :7

.Pwned, je had moeten zeggen dat het een tip was, we dachten allemaal dat het een acroniem was.

Achja, de hypocrieten zijn wel naar boven gekomen in deze ronde.

MegaPilot, dat was het hem nu juist: het was géén tip, maar wel een acroniem. Maar je moest dat 'Tip:' erin meenemen, dan had je de benodigde 'T' om Amsterdam te maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...