Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!

Recommended Posts

• Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

62

• thebig

55

• Silverbyte

50

• Die Hard

36

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

On a completely different note: wat betekent de titel van deze opdracht eigenlijk? Lot? Castratie! ...ik kan er niet veel van maken.

Daar dacht ik ook al over. Echt geen idee. Het zou natuurlijk een verwijzing kunnen zijn naar plaatsen waar ze veel aan castratie doen, dat we daar moeten zijn. Ik denk dat voornamelijk in het armste werelddeel deze traditie wordt gehanteerd.

Zijn er trouwens mensen die nog niet op het forum zijn geweest sinds de opdracht? Misschien moeten we op hun wachten voor we overhaaste dingen doen.

Geplaatst:

On a completely different note: wat betekent de titel van deze opdracht eigenlijk? Lot? Castratie! ...ik kan er niet veel van maken.

Ehm... allicht dat er iets naars is gebeurd met degene die door het lot uitverkoren is Mol te zijn?

Geplaatst:

Thundercover en Pwned heb ik nog niet gezien, de rest heeft zich al minimaal één keer gemeld.

Geplaatst:

Gezien het feit mijn puzzel een hopeloze zaak is:

Rust Elisa al? (land)

Ik ben al verschillende continenten afgegaan, maar met al die landen die er zijn is dit toch wel ietsje te ver gezocht imo..:7

Geplaatst:

Wat ik trouwens net bedenk na mijn vorige post: een cryptische omschrijving van wat je bedoelt, als je het over een plaatsnaam hebt, is ook voldoende.

Geplaatst:

Daar dacht ik ook al over. Echt geen idee. Het zou natuurlijk een verwijzing kunnen zijn naar plaatsen waar ze veel aan castratie doen, dat we daar moeten zijn. Ik denk dat voornamelijk in het armste werelddeel deze traditie wordt gehanteerd.

Zijn er trouwens mensen die nog niet op het forum zijn geweest sinds de opdracht? Misschien moeten we op hun wachten voor we overhaaste dingen doen.

Er zijn echt geen werelddelen waar men de traditie heeft te castreren hoor, anders was dat werelddeel allang uitgestorven :puh:

Maar dat het enigszins een hint is richting de locatie kan ik me wel voorstellen.

Geplaatst:

Gezien het feit mijn puzzel een hopeloze zaak is:

Rust Elisa al? (land)

Ik ben al verschillende continenten afgegaan, maar met al die landen die er zijn is dit toch wel ietsje te ver gezocht imo.. :7

Hoort die 'Al' er ook bij? Ik heb onlangs alle landen moeten leren, maar zie er niet direct iets in. Zal vast zo'n klein eilandje zijn.

Geplaatst:

Er zijn echt geen werelddelen waar men de traditie heeft te castreren hoor, anders was dat werelddeel allang uitgestorven :puh:

Maar dat het enigszins een hint is richting de locatie kan ik me wel voorstellen.

Juist, even castreren omgewisseld met besnijden. Het is iets extremer wel.

Wel, dan kan ik er ook niets van maken. Varkens en zo castreren ze wel, maar ik zou het niet prettig vinden als het met ons gebeurt.

Geplaatst:

Wat ik trouwens net bedenk na mijn vorige post: een cryptische omschrijving van wat je bedoelt, als je het over een plaatsnaam hebt, is ook voldoende.

Precies: bij die puzzel van MP zou ik bijvoorbeeld op het eerste gezicht denken aan het grootste land ter wereld, maar dan beseffen dat dat toch nét niet kan.

Geplaatst:

En mogen we het cijfer ook weten voor de letter? Ik ga nu eens een wereldkaart erbij halen.

Geplaatst:

Precies: bij die puzzel van MP zou ik bijvoorbeeld op het eerste gezicht denken aan het grootste land ter wereld, maar dan beseffen dat dat toch nét niet kan.

Inderdaad..

Geplaatst:

Maar ik herinner me dat Nandro zei: "van leestekens hoef je je niets aan te trekken". Als dat dus ook betekent dat we trema's en andere gekkigheid op bepaalde letters mogen plaatsen, zie ik de oplossing al.

Geplaatst:

Juist, even castreren omgewisseld met besnijden. Het is iets extremer wel.

Wel, dan kan ik er ook niets van maken. Varkens en zo castreren ze wel, maar ik zou het niet prettig vinden als het met ons gebeurt.

Misschien speelt het zich af in het land waar de grootste mollencastratiefabriek van de wereld staat? Geen idee.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...