Cabyon Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Gelukkig ben ik topografisch erg sterk: ik heb hem! Dit is het land dat ik heb: En ik moet hier de tweede letter van hebben, dus de letter u
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Niemand die mijn puzzel doorheeft?
NandroDavids Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 *Wereldkaart met omcirkelde locatie* 50 euro uit de pot, dank u.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ok, wereldkaarten mogen dus ook niet. Ik denk trouwens dat je voor het land dat daar zo mooi omcirkelt staat een N mist.
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 *Wereldkaart met omcirkelde locatie* 50 euro uit de pot, dank u.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Trouwens leuk om te weten dat Nandro nog leeft, werd al ongerust.
Cabyon Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Mag dat ook al niet? Hoe moeten we dan in godsnaam dit gaan oplossen.
Die Hard Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Gezien het feit mijn puzzel een hopeloze zaak is: Rust Elisa al? (land) Ik ben al verschillende continenten afgegaan, maar met al die landen die er zijn is dit toch wel ietsje te ver gezocht imo.. Ontcijferd. Het is vanaf Nederland/België het verst vliegen (geloof ik) en tevens een continent én werelddeel.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ok, wereldkaarten mogen dus ook niet. Ik denk trouwens dat je voor het land dat daar zo mooi omcirkelt staat een N mist. En een M ook. of heb je het over een buurland of een ander klein land in de buurt?
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Daar gaat 50 euro DieHard..xD
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Maar Die Hard doelt wel op hetzelfde als ik. Het is een kwestie van een trema, maar dat mag, als ik de regels goed interpreteer.
Cabyon Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ok, wereldkaarten mogen dus ook niet. Ik denk trouwens dat je voor het land dat daar zo mooi omcirkelt staat een N mist. En een M ook. of heb je het over een buurland of een ander klein land in de buurt? Hetgeen wat ik omcirkelde.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ow, dat land. Dat kan inderdaad wel weer. Ik denk trouwens dat er nog een land is dat iets verder ligt, een redelijk nieuw land, naar wat de naam doet vermoeden. Alleen zoeken we dit niet hier, mais bien. Zend maar in MP. Je moest het antwoord zelf zoeken, dus betekent dit dat jij geen joker krijgt?
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ow, dat land. Dat kan inderdaad wel weer. Ik denk trouwens dat er nog een land is dat iets verder ligt, een redelijk nieuw land, naar wat de naam doet vermoeden. Alleen zoeken we dit niet hier, mais bien. Zend maar in MP. Je moest het antwoord zelf zoeken, dus betekent dit dat jij geen joker krijgt? Don't think so.
Recommended Posts