Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Gelukkig ben ik topografisch erg sterk: ik heb hem! Dit is het land dat ik heb:

UPWvB12.png

En ik moet hier de tweede letter van hebben, dus de letter u

• Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

62

• thebig

55

• Silverbyte

50

• Die Hard

36

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ok, wereldkaarten mogen dus ook niet.

Ik denk trouwens dat je voor het land dat daar zo mooi omcirkelt staat een N mist.

Geplaatst:

Gezien het feit mijn puzzel een hopeloze zaak is:

Rust Elisa al? (land)

Ik ben al verschillende continenten afgegaan, maar met al die landen die er zijn is dit toch wel ietsje te ver gezocht imo.. :7

Ontcijferd. Het is vanaf Nederland/België het verst vliegen (geloof ik) en tevens een continent én werelddeel.

Geplaatst:

Ik denk trouwens dat je voor het land dat daar zo mooi omcirkelt staat een N mist.

En een M ook. of heb je het over een buurland of een ander klein land in de buurt?

Geplaatst:

Maar Die Hard doelt wel op hetzelfde als ik. Het is een kwestie van een trema, maar dat mag, als ik de regels goed interpreteer.

Geplaatst:

En een M ook. of heb je het over een buurland of een ander klein land in de buurt?

Hetgeen wat ik omcirkelde. :puh:

Geplaatst:

Ow, dat land. Dat kan inderdaad wel weer. Ik denk trouwens dat er nog een land is dat iets verder ligt, een redelijk nieuw land, naar wat de naam doet vermoeden. Alleen zoeken we dit niet hier, mais bien.

Zend maar in MP. Je moest het antwoord zelf zoeken, dus betekent dit dat jij geen joker krijgt?

Geplaatst:

Ow, dat land. Dat kan inderdaad wel weer. Ik denk trouwens dat er nog een land is dat iets verder ligt, een redelijk nieuw land, naar wat de naam doet vermoeden. Alleen zoeken we dit niet hier, mais bien.

Zend maar in MP. Je moest het antwoord zelf zoeken, dus betekent dit dat jij geen joker krijgt?

Don't think so.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...