Nyltje Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Hier zijn de foto's van m'n park waar ik het over had : http://pho.to/6z29L (klik om ze te vergroten) Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Ziet er goed uit, Nyltje! Ik heb net zelf de complete box van Rollercoaster gekocht. Ik ben echt fan van deze fantastische serie! Binnenkort maar eens even mee bezig. Reageren
zulu88 Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Hier zijn de foto's van m'n park waar ik het over had : http://pho.to/6z29L (klik om ze te vergroten) Awesome! Ik krijg zelf nu ook weer helemaal zin in rollercoaster tycoon! Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 (bewerkt) Bedankt voor de complimenten! Ik zal wel weer wat uploaden als ik 2x zo veel bezoekers heb. Trouwens een paar tips voor achtbanen: Hoe meer karretjes op 1 trein, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Bewerkt: 3 september 2014 door Nyltje Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Trouwens een paar tips voor achtbanen: Hoe meer karretjes op 1 trein, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Huh, hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit? Dat had ik nou weer niet verwacht eigenlijk. Ik ben overigens ook weer eventjes begonnen met spelen. Ik heb de Wild-editite erbij! Superleuk game. Van de Wild-edititie heb ik nog maar een paar parken te gaan en dan is het hele spel al uitgespeeld. Daarna moet ik maar eens verder met RCT2, welke ik ook helemaal heb. Heb laatst de hele box van acht games gekocht. Heerlijk! Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Trouwens een paar tips voor achtbanen: Hoe meer karretjes op 1 trein, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Huh, hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit? Dat had ik nou weer niet verwacht eigenlijk. Ik ben overigens ook weer eventjes begonnen met spelen. Ik heb de Wild-editite erbij! Superleuk game. Van de Wild-edititie heb ik nog maar een paar parken te gaan en dan is het hele spel al uitgespeeld. Daarna moet ik maar eens verder met RCT2, welke ik ook helemaal heb. Heb laatst de hele box van acht games gekocht. Heerlijk! Ja met schuine bochten bedoel ik wel dat er een bocht is, maar dat hij niet schuin is. Dit moet natuurlijk wel als de achtbaan te snel gaat, anders vliegt ie uit de bocht. Reageren
moechy Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Ben goed aan het opschieten in de carrière. Normale carrière is bijna uitgespeeld, daarna wild en dan soaked. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 (bewerkt) @Nyltje park ziet er goed uit! Nog een video tussen het stof gevonden van Phantasmagoria Bewerkt: 14 september 2014 door EnergyCorse Reageren
moechy Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Sommige mensen hebben echt tijd te veel . Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Die video heb ik inderdaad ook wel eens gezien. Prachtig park, waar zo te zien wel een paar modificaties aan te pas zijn gekomen. Reageren
moechy Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Hmm, heb wel het probleem dat als het spel in nacht-modus gaat, dat als ik uitzoom hij ongeloof lagged. (splinternieuwe pc met nieuwste technologie zou normaal geen problemen mogen geven toch ) Iemand die dit nog voor gehad heeft? Op men vorige pc had ik voor zover ik weet geen last van. Reageren
Nyltje Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 (bewerkt) Hmm, heb wel het probleem dat als het spel in nacht-modus gaat, dat als ik uitzoom hij ongeloof lagged. (splinternieuwe pc met nieuwste technologie zou normaal geen problemen mogen geven toch ) Iemand die dit nog voor gehad heeft? Op men vorige pc had ik voor zover ik weet geen last van. Misschien moet je de wisselingen tussen nacht en dag veranderen? Het zou kunnen dat het gewoon een fout is en dat hij het wel goed doet bij een andere instelling. Kan als het goed is bij je grafische instellingen. Bewerkt: 15 september 2014 door Nyltje Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Volgens mij speelt hij Scenario's, en daarin kan je day Night cycle niet veranderen voor zover ik weet? Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Volgens mij speelt hij Scenario's, en daarin kan je day Night cycle niet veranderen voor zover ik weet? Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel de wisseling ertussen. Dat kan plotseling zijn, of smooth, dat zijn dus de opties.Ik bedoel deze optie: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.