Jump to content

Rollercoaster Tycoon 3


mekane

Recommended Posts

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    34

  • Nyltje

    21

  • Davedavy

    10

  • moechy

    7

Bedankt voor de complimenten! ^_^ Ik zal wel weer wat uploaden als ik 2x zo veel bezoekers heb. :puh:

Trouwens een paar tips voor achtbanen: Hoe meer karretjes op 1 trein, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit en opwinding is.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens een paar tips voor achtbanen: Hoe meer karretjes op 1 trein, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit en opwinding is.

Huh, hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit? Dat had ik nou weer niet verwacht eigenlijk. Ik ben overigens ook weer eventjes begonnen met spelen. Ik heb de Wild-editite erbij! Superleuk game. Van de Wild-edititie heb ik nog maar een paar parken te gaan en dan is het hele spel al uitgespeeld. Daarna moet ik maar eens verder met RCT2, welke ik ook helemaal heb. Heb laatst de hele box van acht games gekocht. Heerlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens een paar tips voor achtbanen: Hoe meer karretjes op 1 trein, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit en opwinding is.

Huh, hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit? Dat had ik nou weer niet verwacht eigenlijk. Ik ben overigens ook weer eventjes begonnen met spelen. Ik heb de Wild-editite erbij! Superleuk game. Van de Wild-edititie heb ik nog maar een paar parken te gaan en dan is het hele spel al uitgespeeld. Daarna moet ik maar eens verder met RCT2, welke ik ook helemaal heb. Heb laatst de hele box van acht games gekocht. Heerlijk!

Ja met schuine bochten bedoel ik wel dat er een bocht is, maar dat hij niet schuin is. Dit moet natuurlijk wel als de achtbaan te snel gaat, anders vliegt ie uit de bocht. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hmm, heb wel het probleem dat als het spel in nacht-modus gaat, dat als ik uitzoom hij ongeloof lagged. (splinternieuwe pc met nieuwste technologie zou normaal geen problemen mogen geven toch :7 )

Iemand die dit nog voor gehad heeft? Op men vorige pc had ik voor zover ik weet geen last van.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, heb wel het probleem dat als het spel in nacht-modus gaat, dat als ik uitzoom hij ongeloof lagged. (splinternieuwe pc met nieuwste technologie zou normaal geen problemen mogen geven toch :7 )

Iemand die dit nog voor gehad heeft? Op men vorige pc had ik voor zover ik weet geen last van.

Misschien moet je de wisselingen tussen nacht en dag veranderen? Het zou kunnen dat het gewoon een fout is en dat hij het wel goed doet bij een andere instelling. Kan als het goed is bij je grafische instellingen. :) Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...