Davedavy Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 1 juni bij Walmart http://www.walmart.com/ip/Grand-Theft-Auto-V-Xbox-360-Xbox-360/16563607?findingMethod=Recommendation:wm:RecentlyViewedItems Dat zou een goede release datum zijn! Reageren
EazyEvert Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 GTA5Videos heeft op youtube een filmpje geupload in verband met die Walmart release date. Merk wel op dat hij 6 Januari zegt i.p.v. 1 Juni http://www.youtube.com/watch?v=Eth2gmfaXAQ&feature=youtu.be Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Amerikanen draaien het om Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Dat is een mooie week na de vermoede release date van 24/05/12 zijn. Mensen die dan zeggen dat de 2405 omgedraait moet worden... GTA is eigelijk oorspronkelijk Schots, niet Amerikaans - dus met wat geluk =3 Reageren
Die Hard Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) GTA5Videos heeft op youtube een filmpje geupload in verband met die Walmart release date. Merk wel op dat hij 6 Januari zegt i.p.v. 1 Juni <Filmpje> In de beschrijving van de video staan nog drie links naar andere websites, waar blijkbaar ook heeft gestaan dat hij op 1 juni 2012 uit komt? In ieder geval, op de overige drie websites staat het nu niet meer (tenminste, ik kan het nergens vinden). Alhoewel ik niet geloof in deze releasedatum, maakt dit het wel extra verdacht. Online zetten en het vervolgens snel weghalen nadat blijkt dat het niet online gezet mocht worden. Het kan ook prima net als met bol.com zijn dat ze dat er gewoon neerzetten en het veranderen zodra de officiële releasedatum bekend wordt. Geinig dat die man helemaal geloofd in zijn eigen theorie, met al zijn 'confirmed' berichten omdat andere sites het ook plaatsen. Bewerkt: 6 november 2011 door Die Hard Reageren
Dippie Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Laat hem maar mooi eind mei/begin juli uitkomen. Dan heb ik het geld voor het spel en een nieuwe pc, en als het even meezit, hebben we volgend zomervakantie hetzelfde weer als afgelopen zomervakantie, zodat je mooi 6 weekjes GTA V kunt spelen Bewerkt: 6 november 2011 door Doemar Reageren
PS3D Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 (bewerkt) mischien november?. want als je dit op telt 2405 kom je op 11. en de eerste trailer is ook november(11). maar hoop eerder. Bewerkt: 7 november 2011 door PS3D Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 mischien november?. want als je dit op telt 2405 kom je op 11. en de eerste trailer is ook november(11). maar hoop eerder. Nou wanneer Rockstar meestal een game laat zien, doormiddel van bijvoorbeeld een trailer. Duurt het meestal niet langer dan een half jaar voor deze uitkomt. DUs ik denk dat het bij GTA ook precies zo is. Altans, dat hoop ik. Reageren
exmpletree Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 We kunnen er nu wel van uitgaan dat hij in mei/juni uitkomt Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Op 0:17 op dat bord links:8 par 38x3=248-3=0524/05? Reageren
thebig Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Is al eens gezegd en bijzonder ver gezocht. Ik vind ook dat mei/juni een goede datum zou zijn, mijn voorkeur gaat toch uit naar mei. Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Geef het de tijd, liever een game waar een half jaar langer over gedaan wordt dan zn gebaksel als GTA IV.. Reageren
thebig Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Geef het de tijd, liever een game waar een half jaar langer over gedaan wordt dan zn gebaksel als GTA IV.. Ik kan niet oordelen over GTA IV, daarvoor heb ik er te weinig op gespeeld. Maar ik zag hier wel op het forum mensen die zeiden dat GTA V er nu al redelijk afgewerkt uitziet in de trailer, in tegenstelling tot de trailer van IV, terwijl het spel nog beter was afgewerkt. En voor die korte tijd dat ik GTA IV heb gespeeld, moet ik ze wel gelijk geven. Daarmee geef ik je niet ongelijk, integendeel. Ik wil ook waar voor mijn geld. Ik bedoel alleen dat we optimistisch mogen zijn. Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 (bewerkt) Geef het de tijd, liever een game waar een half jaar langer over gedaan wordt dan zn gebaksel als GTA IV.. Ik kan niet oordelen over GTA IV, daarvoor heb ik er te weinig op gespeeld. Maar ik zag hier wel op het forum mensen die zeiden dat GTA V er nu al redelijk afgewerkt uitziet in de trailer, in tegenstelling tot de trailer van IV, terwijl het spel nog beter was afgewerkt. En voor die korte tijd dat ik GTA IV heb gespeeld, moet ik ze wel gelijk geven. Daarmee geef ik je niet ongelijk, integendeel. Ik wil ook waar voor mijn geld. Ik bedoel alleen dat we optimistisch mogen zijn. Ik heb GTA IV op me PC staan, en als ik het vergelijk met San Andreas, dan is IV toch heel erg slecht geoptimaliseert, ik mis bij SA alleen de lichteffecten, verder zijn de textures bij IV erg blokkerig zonder Anti-aliasing, dus snap ik überhaupt niet waarom GTA IV 16 GB groot is, Ik heb imo meer plezier beleefd aan San Andreas dan aan IV, ik heb nooit de intentie gehad om IV uit te spelen, en eerlijk gezegd had ik na 3 missie's al weer zin om een andere game te spelen. Ik verwacht iig meer van V dan dat ik van IV heb gedaan. Bewerkt: 7 november 2011 door Wrieh Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 We kunnen er nu wel van uitgaan dat hij in mei/juni uitkomt En wat doet jou dat geloven? Heb je daar een goed argument/meerdere redenen voor, of roep je nu maar gewoon wat in het rond, alsof het zo zeker als wat is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.