Jump to content

[WidM] Week 2 - Goed uit de verf komen


NandroDavids

Recommended Posts

Er zijn al mensen die hun lijstje hebben ingezonden. Nu afspraken maken zou zorgen voor complete chaos en waarschijnlijk nog minder geld opleveren dan wanneer we het allemaal individueel invullen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    14

  • $NeoSyp$

    9

  • Die Hard

    8

  • Thundercover

    7

Aan de ene kant begrijpelijk om je lijstje zo snel mogelijk in te sturen, maar we zijn een team en willen zo snel veel mogelijk geld in de pot. Niet eens afwachten of er wat meer geld te halen valt dan op het eerste gezicht lijkt, vind ik wel jammer. Nu wordt het echt individueel en mogen we onze handjes dichtknijpen als we ook maar een honderdste van het maximaal te winnen bedrag kunnen verdienen. Zeker na het verlies vorige week had ik van sommigen wat meer inzet om geld te winnen verwacht.

Maar goed, ik begrijp dat iedereen z'n lijstje heeft ingeleverd. Iemand die vol vertrouwen is over het winnen van z'n poule? Ik zet liever in op iemand die vertrouwen heeft in het winnen van z'n poule dan iemand die sterk vermoed eraf de poule niet levend door te komen. Om voor mijzelf te spreken: ik heb er bij mijzelf niet zoveel vertrouwen in. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je nu zeker weten dat je je poule wint dat hangt van je tegenstanders af. En ik ga ook altijd voor geld zolang anderen geen grote voordelen krijgen, het niet te moeilijk is en je het niet makkelijk saboteren kan. Aan geen van deze drie voldoet dit. Iedereen had toch al ingezonden trouwens

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je nu zeker weten dat je je poule wint dat hangt van je tegenstanders af.

Je kan de acties op elkaar afstemmen zodat er één overblijft. Als ik op jou schiet, Silverbyte op mij en jij Silverbyte blokkeert, zijn wij een leven kwijt en loopt Silverbyte er nog met drie rond. Natuurlijk hangt er vanaf of je je tegenstander vertrouwt, maar dat zou ik zo'n geval wel doen. De organisatie heeft tot nu toe alles laten zien, dus die lijstjes zullen we dan ook wel te zien krijgen. Met de gun-factor ging het zelfs beter dan verwacht, dus we hadden hier misschien ook wel het een en ander kunnen afstemmen. Misschien niet per poule, maar wellicht wel overall.

Hoe dan ook, ik zal straks ook mijn lijstje insturen voor de eerste voorspellingsmogelijkheden. Ik zal nog wel kijken of de rest van de poules nog interessante strategieën aannemen om geld in de pot te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n lijstje nog niet ingestuurd. Ik zou best wel een afspraak willen maken voor de afloop met mijn groep, maar ik heb op dit moment geen jokers, dus dan wil ik wel degene zijn die doorgaat.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had mijn bericht per ongeluk fout geplaatst, dus plaats ik het hier weer.

Thundercover: op zich hebben we nog tot middernacht voor de inzending, dus kan die normaal gezien nog veranderd worden tot dan. Alleen moeten we het dan nog eens worden met Silverbyte. En aangezien ik zo meteen maar eens mijn bed ga opzoeken en we nog maar twee uur hebben, heb ik er niet veel vertrouwen meer in.

Link to comment
Delen op andere websites

Berichten veranderen, ik weet het nog zo net niet met deze organisatie. Ik zie ze er wel voor aan om het geld te laten kosten. :puh:

Slaap lekker voor straks en succes met het paintballen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tijd voor de eerste wedstrijd en dat is die van groep Blauw. Daarin nemen Silverbyte, thebig en Thundercover het tegen elkaar op en die wedstrijd verloopt als volgt:

Met zijn eerste schot weet Thundercover direct thebig op 2 levens te zetten, maar hij krijgt zelf de volle laag: thebig en Silverbyte raken hem, waardoor Thundercover meteen op 1 leven staat. Silverbyte is in dezen de lachende derde.

Die kiest er daarna voor om zijn 3 levens nog even vast te houden en verschuilt zich achter een rotsblok. Hierdoor heeft het blok dat thebig plaatst tegen Silverbyte weinig zin. Sterker nog: hij wordt geraakt door Thundercover, die daarmee de stand tussen hem en thebig gelijk trekt: 1 - 1. Silverbyte blijft op 3 levens staan.

Thundercover blokt vervolgens succesvol het schot op hem van thebig, maar is machteloos wanneer Silverbyte op datzelfde moment alsnog het 'dodelijke' schot lost. Silverbyte staat nog altijd op de volle 3 levens, terwijl thebig moet proberen met nog maar 1 leven de wedstrijd in zijn voordeel te beslissen.

Beide spelers jagen in de vierde ronde nog een kogel tegen Thundercover aan, die uitgeschakeld op de grond ligt. Silverbyte knalt er in de vijfde ronde nóg een kogel bij, terwijl thebig genade met Thundercover heeft en even uitrust achter een rotsblok.

In ronde zes vinden de overgeblevenen het tijd voor weer wat actie, want beiden lossen een schot. thebig weet daardoor voor het eerst deze wedstrijd een leven van Silverbyte af te nemen, die daarmee op 2 levens komt te staan. Echter, het schot van Silverbyte op thebig is ook raak, waardoor thebig op 0 levens komt te staan en Silverbyte dus wint.

Gefeliciteerd Silverbyte, winnaar van groep Blauw.

De volgende weddenschappen waren hierop geplaatst:

[table=header]Ingezet door|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering

$NeoSyp$|Thundercover|50|0

Cabyon|Silverbyte|100|200

Die Hard|Silverbyte|100|200

Kloep|Thundercover|100|0

MegaPilot|MegaPilot|50|0

Silverbyte|Silverbyte|50|100

thebig|thebig|50|0

Thundercover|Silverbyte|50|100

VWO-er|Thundercover|50|0[/table]

De gewonnen bedragen mogen uiteraard nog worden ingezet op verdere weddenschappen.

De volgende deadlines staan hieronder nog even op een rijtje. Alles graag via PM naar @NandroDavids.

[table=header]Datum|PM

Dinsdag 29 januari, 23.59 uur|Deelnemers uit de groep Groen zenden hun acties voor hun paintballwedstrijd in.

Dinsdag 29 januari, 23.59 uur|Alle deelnemers zenden hun eventuele weddenschappen in voor groep Groen.

Woensdag 30 januari, 23.59 uur|Deelnemers uit de groep Rood zenden hun acties voor hun paintballwedstrijd in.

Woensdag 30 januari, 23.59 uur|Alle deelnemers zenden hun eventuele weddenschappen in voor groep Rood.

Donderdag 31 januari, 23,59 uur|De finalisten zenden hun acties voor de finale in.

Donderdag 31 januari, 23.59 uur|Alle deelnemers zenden hun eventuele weddenschappen in voor de finale.[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot die inzet op zichzelf bij een poule waarin hij zelf niet is ingedeeld, dat is zó lachwekkend onnozel dat het eigenlijk geen Molactie kan zijn. Ben verder erg tevreden met de uitslag van deze ronde, mijn schema zat dus goed in elkaar. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo het angstige gevoel dat het veel verstandiger was geweest om allemaal 250 euro op een andere Winnaar overall te wedden zodat we sowieso 2500 euro hadden gewonnen... Nu is het al te laat.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijd voor de tweede wedstrijd en dat is die van groep Groen. Daarin nemen Cabyon, MegaPilot en VWO-er het tegen elkaar op en die wedstrijd verloopt als volgt:

De deelnemers in deze groep beginnen rustig aan de wedstrijd: Cabyon kiest ervoor om van achter een rotsblok te kijken hoe MegaPilot en VWO-er starten, maar die denken elkaar te moeten blokken en dus gebeurt er helemaal niets in de eerste ronde.

Daarna barst de strijd alsnog in alle hevigheid los, want alle deelnemers verliezen hun eerste leven. MegaPilot weet VWO-er te raken, VWO-er knalt een verfkogel tegen Cabyon aan, en die raakt op zijn beurt MegaPilot. Zo gaat het nog altijd gelijk op en staan alle deelnemers nog op 2 levens.

In ronde drie maakt MegaPilot met groot succes gebruik van zijn optie om even te schuilen, want hiermee ontwijkt hij schoten van zowel Cabyon als VWO-er. Met een groen rotsblok dus als enige verandering deze beurt.

Vervolgens zet MegaPilot zijn momentum door, want hij raakt VWO-er die daarmee nog maar op 1 leven staat. Ondertussen probeert Cabyon onnodig MegaPilot te blokken en maakt VWO-er de verkeerde keuze door Cabyon te willen blokken.

VWO-er kiest er dan maar even voor om te schuilen en even bij te komen van het feit dat hij nog maar 1 leven over heeft. Cabyon probeert MegaPilot te raken, maar die blokt het schot.

De volgende ronde zijn de rollen omgedraaid, want daarin blokt Cabyon met succes een op hem gericht schot van MegaPilot. VWO-er raakt MegaPilot, die daarmee ook nog maar op 1 leven staat.

In ronde zeven zien we een herhaling van zetten uit ronde twee. Ik citeer mezelf maar even: "MegaPilot weet VWO-er te raken, VWO-er knalt een verfkogel tegen Cabyon aan, en die raakt op zijn beurt MegaPilot." Met als resultaat dat MegaPilot en VWO-er uitgeschakeld op de grond liggen en Cabyon overeind blijft met 1 resterend leven.

Gefeliciteerd Cabyon, winnaar van groep Groen.

De volgende weddenschappen waren hierop geplaatst:

[table=header]Ingezet door|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering

$NeoSyp$|VWO-er|50|0

Cabyon|VWO-er|200|0

Die Hard|Cabyon|200|400

Kloep|VWO-er|100|0

MegaPilot|-|-|-

Silverbyte|Cabyon|50|100

thebig|VWO-er|100|0

Thundercover|Cabyon|50|100

VWO-er|-|-|-[/table]

De gewonnen bedragen mogen uiteraard nog worden ingezet op verdere weddenschappen.

De volgende deadlines staan hieronder nog even op een rijtje. Alles graag via PM naar @NandroDavids.

[table=header]Datum|PM

Woensdag 30 januari, 23.59 uur|Deelnemers uit de groep Rood zenden hun acties voor hun paintballwedstrijd in.

Woensdag 30 januari, 23.59 uur|Alle deelnemers zenden hun eventuele weddenschappen in voor groep Rood.

Donderdag 31 januari, 23,59 uur|De finalisten zenden hun acties voor de finale in.

Donderdag 31 januari, 23.59 uur|Alle deelnemers zenden hun eventuele weddenschappen in voor de finale.[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...