Jump to content

[WidM] Week 2 - Goed uit de verf komen


NandroDavids

Recommended Posts

In de vorige ronde heb ik van mijn 100 euro 200 euro gemaakt. Deze ronde heb ik deze 200 euro opnieuw ingezet en is het 400 euro geworden. De 50 die ik had gezet op Winnaar overall heb ik echter sowieso fout, alleen de 100 die ik heb ingezet op de Kleur van de winnaar overall kan nog verdubbeld worden. De 400 euro die ik nu bij elkaar heb gewed zal ik niet opnieuw inzetten, het risico is te groot. ;)

Wat hebben jullie op dit moment gewonnen en hebben jullie nog kans om de Winnaar overall goed te hebben? Bij gewonnen bedragen van 200 of hoger is het denk ik verstandig om niet opnieuw in te zetten, dan moeten we alleen hopen dat sommigen van ons de Winnaar overall goed hebben en wellicht gaat er dan toch nog een mooi bedrag in de pot.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    14

  • $NeoSyp$

    9

  • Die Hard

    8

  • Thundercover

    7

Als mijn berekeningen kloppen hebben we tot nu toe 700 euro verdiend: €400 van mij, €150 van Silverbyte en €150 van Thundercover. Hopelijk hebben sommigen van ons de Winnaar overall goed en vergokken we niet alles bij de twee laatste rondes. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Tijd voor de derde en laatste groeps-wedstrijd en dat is die van groep Rood. Daarin nemen $NeoSyp$, Die Hard en Kloep het tegen elkaar op en die wedstrijd verloopt als volgt:

Kloep probeert een schot van $NeoSyp$ te blokken, maar deze verschuilt zich. Kloep ziet daardoor het schot van Die Hard niet aankomen en dat kost kloep z'n eerste leven.

Na de rustige start breekt de strijd los en gaan ze alle drie in de aanval. Zowel Kloep als $NeoSyp$ richten hun kogel op Die Hard die deze ronde dus dubbel getroffen wordt. Net voor hij geraakt wordt weet hij echter met een gericht schot Kloep te raken. Hierdoor hebben we na slechts twee ronden al twee deelnemers, Kloep en Die Hard, op slechts 1 leven staan en heeft $NeoSyp$ met nog drie levens een royale voorsprong.

In de derde ronde schuilen zowel Kloep als Die Hard om zich op hun tactiek te beraden. Het schot dat $NeoSyp$ op Kloep richt, levert dan ook slechts een blauw verfvlekje op de muur op.

Die Hard anticipeert heel goed op het schot van $NeoSyp$ in zijn richting door dit schot te blokken. Ondertussen weet Kloep met een prachtig schot het eerste leven van $neoSyp$ af te pakken. Kloep en Die Hard hebben dus nog steeds hun ene overgebleven leven, terwijl $NeoSyp$ nu op twee komt te staan.

Opnieuw probeert Die Hard een schot van $NeoSyp$ te blokken, maar deze tactiek brengt hem weinig. $NeoSyp$ besluit namelijk op Kloep te schieten, die voordat hij voor de derde en laatste maal geraakt wordt, nog een verfkogel afvuurt op Die Hard. Omdat Die Hard een schot van de andere kant verwachtte, treft deze kogel hem vol in de rug en verliest ook hij zijn laatste leven.

Triomferend komt $NeoSyp$ met zijn twee overgebleven levens van het slagveld aflopen, als winnaar van groep Rood.

De volgende weddenschappen waren hierop geplaatst:

[table=header]Ingezet door|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering

$NeoSyp$|$NeoSyp$|50|100

Cabyon|Kloep|100|0

Die Hard|-|-|-

Kloep|Kloep|50|0

MegaPilot|Kloep|50|0

Silverbyte|Kloep|100|0

thebig|-|-|-

Thundercover|Die Hard|50|0

VWO-er|Die Hard|50|0[/table]

De gewonnen bedragen mogen uiteraard nog worden ingezet in de finale.

Met deze laatste groepswedstrijd zijn ook de deelnemers van de finale bekend:

[table=header]Finale

Silverbyte

Cabyon

$NeoSpy$[/table]

De volgende deadlines staan hieronder nog even op een rijtje. Alles graag via PM naar @NandroDavids.

[table=header]Datum|PM

Donderdag 31 januari, 23,59 uur|De finalisten zenden hun acties voor de finale in.

Donderdag 31 januari, 23.59 uur|Alle deelnemers zenden hun eventuele weddenschappen in voor de finale.[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Denk aan het inzetten voor de finale. Ik weet niet in hoeverre mensen ingezet hebben voor de overall winnaar en diens kleur, maar bij de volgende deelnemers is de 250 euro nog niet aangetikt na de inzetten voor de drie poules: $NeoSyp$, MegaPilot, thebig, Thundercover, VWO-er. Het zou een beetje zonde zijn om geen geld binnen te halen bij de finale.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...