Thundercover Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 In dat geval streep ik je naam door en hoop ik dat je goed hebt ingezet met de rest van je geld.
.Timothy Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 Ik heb ook alles ingezet.. Op goed geluk.
Kloep Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 Ik had alles in de drie rondes ingezet, en niks gewonnen. :$
Die Hard Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 Ik heb nu 400 euro verdiend, maar is het niet beter om dat geld gewoon te houden zodat dat in ieder geval in de pot gaat?
.Timothy Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 Ik heb nu 400 euro verdiend, maar is het niet beter om dat geld gewoon te houden zodat dat in ieder geval in de pot gaat? In dat geval zou ik die lekker laten staan. Hoogstens 100 euro inzetten als je érg zeker bent van je zaak, maar meer ook niet.
NandroDavids Geplaatst: 1 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2013 Tijd voor de finale! Daarin nemen $NeoSyp$, Cabyon en Silverbyte het tegen elkaar op en die wedstrijd verloopt als volgt: $NeoSyp$ kiest ervoor om de eerste zetten van achter een rotsblok te bekijken. Vanaf die positie ziet hij Silverbyte met succes schieten op Cabyon, die als eerste in deze finale een leven verliest omdat hij dacht $NeoSyp$ te moeten blokken. Dit succesje wordt door Silverbyte achter een rotsblok gevierd, die een schot van $NeoSyp$ achter zich op de rots kapot hoort slaan. Cabyon mikt ondertussen op $NeoSyp$, die daarmee ook een eerste leven verliest. Vervolgens volgt Cabyon het voorbeeld van Silverbyte door van zijn eerste rake schot na te genieten achter een rotsblok. Daardoor mist zowel het schot van $NeoSyp$ als dat van Silverbyte doel. In de vierde ronde denkt Silverbyte dat hij Cabyon moet blokken, maar het gevaar komt juist van de andere kant: $NeoSyp$ raakt hem. Ondertussen mikt Cabyon op $NeoSyp$, die zich dus op Silverbyte richt, en daarmee ook een leven verliest. Cabyon verwacht terecht een revanche-actie van $NeoSyp$ en blokt het schot, maar is machteloos tegen het schot dat Silverbyte op hetzelfde moment in zijn richting schiet. Vervolgens wil Cabyon wraak nemen en schiet hij met succes op Silverbyte. Ook $NeoSyp$ richt op Silverbyte en drukt af, terwijl Silverbyte op hetzelfde moment op $NeoSyp$ richt en schiet. Silverbyte wordt daardoor twee keer geraakt en $NeoSyp$ één keer, waardoor beiden ter aarde storten en Cabyon als winnaar blijft staan. Gefeliciteerd Cabyon, jij bent als beste uit de verf gekomen bij deze opdracht. Daarmee win je een Vrijstelling: $NeoSyp$, als verliezend finalist ontvang je 3 Jokers: Hetzelfde geldt voor Silverbyte: De volgende weddenschappen waren vóór aanvang van het toernooi geplaatst: [table=header]$NeoSyp$[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering 'Kleur' winnaar toernooi|Rood|50|0 Winnaar overall|$NeoSyp$|50|0[/table] [table=header]Die Hard[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering 'Kleur' winnaar toernooi|Rood|100|0 Winnaar overall|Thundercover|50|0[/table] [table=header]MegaPilot[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering 'Kleur' winnaar toernooi|Groen|50|100 Winnaar overall|MegaPilot|50|0 Winnaar finale|MegaPilot|50|0[/table] [table=header]Silverbyte[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering Winnaar finale|Silverbyte|100|0[/table] [table=header]thebig[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering Winnaar overall|Kloep|50|0[/table] [table=header]ThunderCover[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering 'Kleur' winnaar toernooi|Rood|50|0 Winnaar overall|Cabyon|50|500[/table] [table=header]VWO-er[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering Winnaar overall|Thundercover|50|0[/table] De volgende weddenschappen waren vóór aanvang van de finale geplaatst: [table=header]Cabyon[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering Winnaar finale|Cabyon|50|100[/table] [table=header]thebig[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering Winnaar finale|Cabyon|50|100[/table] [table=header]ThunderCover[/table][table=header]Categorie|Ingezet op|Ingezet bedrag|Uitkering Winnaar finale|Silverbyte|50|0[/table] Al met al heeft deze opdracht dus 1650 euro opgeleverd, wat de pot op dit moment op 3035 euro brengt.
Recommended Posts