Jump to content

Status Updates aan banden


PatrickW

Recommended Posts

GTAForum is geen fucking Twitter, begrijp dat dan.

Neemt toch niet weg dat je geen nutteloze maar grappige dingen mag vertellen waarvoor een nieuw topic openen absurd is?

Als jij je genoodzaakt voelt om met iedereen op GTAForum te delen dat je cavia zojuist een wortel heeft gegeten, moet je dat lekker doen, maar ik vind het slechts naïef om te denken dat men in dat soort meuk geïnteresseerd is. Statusupdates kunnen leuk zijn, mits het niet misbruikt wordt door mensen met aandachtstekort die er voor 95% bullshit op zetten.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    16

  • SpacyColours

    12

  • Phoenyxar

    7

  • FireFighter

    6

Dit is en blijft een forum. In het verleden waren er ook geen statusupdates en alles verliep goed. Alles heeft wel een plaats en als je dit echt wil kan je beter gezamenlijk volgers van elkaar worden op twitter. Zonder de statusupdates zou de activiteit op het forum waarschijnlijk ook weer stijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAForum is geen fucking Twitter, begrijp dat dan.

Neemt toch niet weg dat je geen nutteloze maar grappige dingen mag vertellen waarvoor een nieuw topic openen absurd is?

Als jij je genoodzaakt voelt om met iedereen op GTAForum te delen dat je cavia zojuist een wortel heeft gegeten, moet je dat lekker doen, maar ik vind het slechts naïef om te denken dat men in dat soort meuk geïnteresseerd is. Statusupdates kunnen leuk zijn, mits het niet misbruikt wordt door mensen met aandachtstekort die er voor 95% bullshit op zetten.

You must be fun at parties.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Maar de wereld heeft het recht om te weten dat ik zojuist een heerlijke bolus heb gedraaid!

Interessant dat jouw wereld zich beperkt tot het Nederlandssprekende deel van de GTA-community. Ik raad je Twitter aan voor al je wereldse uitspattingen! :D

Maar even zonder dollen, het mag ook nog gewoon.

Als je kleine vragen hebt, dan maak je toch een kleine vragen topic ergens aan zodat andere mensen daar ook dat soort vragen kwijt zouden kunnen. :3

Volgens mij bestaan die gewoon al :3

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant dat jouw wereld zich beperkt tot het Nederlandssprekende deel van de GTA-community. Ik raad je Twitter aan voor al je wereldse uitspattingen! icon_mrgreen.gif

Ik vind het woord 'uitspatting' icm met het woord 'bolus' niet helemaal fris.

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant dat jouw wereld zich beperkt tot het Nederlandssprekende deel van de GTA-community. Ik raad je Twitter aan voor al je wereldse uitspattingen! icon_mrgreen.gif

Ik vind het woord 'uitspatting' icm met het woord 'bolus' niet helemaal fris.

Waar Phoenyxar vandaan komt is alles wel een innuendo.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAForum is geen fucking Twitter, begrijp dat dan.

Dat schijnen verschillende mensen niet te begrijpen :puh:

GTAForum is geen fucking Twitter, begrijp dat dan.

Neemt toch niet weg dat je geen nutteloze maar grappige dingen mag vertellen waarvoor een nieuw topic openen absurd is?

Maar dat hoeft toch niet heel de tijd!? Sommigen plaatsen ALLES in de statusupdate, alsof ze Twitter niet gebruiken omdat niemand hen wil volgen.. Omdat niemand hen volgt doen ze hun behoefte maar in de statusupdates, omdat daar geen ontkomen aan is...

Als je kleine vragen hebt, dan maak je toch een kleine vragen topic ergens aan zodat andere mensen daar ook dat soort vragen kwijt zouden kunnen. :3

Ja precies! Neem een voorbeeld aan de GTASA-sectie van het forum!

GTAForum is geen fucking Twitter, begrijp dat dan.

Ik zou niet weten waarvoor je het anders zou moeten gebruiken? Status is ook een soort van waar je mee bezig bent.

Voor kleine, grappige dingen die je meegemaakt hebt vandaag op je werk, school, in GTA of op je sportvereniging ofzo, die het openen van een topic niet waard zijn. Een snelle eerste indruk van het nieuws of een algemene ongegronde klacht over het leven. Hatelijk dat er soms een hele leuke statusupdate waar een paar leuke grapjes en ''discussies'' uit voortlopen in de reacties regelmatig weggespamd worden door Twitterberichten die daar imo niet thuis horen. Wellicht een idee om een statusupdate een ''+1'' of een sterretje te geven zodat hij wat langer blijft staan ofzo? :puh::)

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste status updates zijn wat dwaas en daar zijn inderdaad geen topics voor nodig, daar hebben we nu ook de status updates voor. Maar je laatste 2 voorbeelden konden anders perfect in een bestaand topic gesteld worden of zelfs in een geheel nieuw topic. Waarom zo'n vraag dan in de status updates plaatsen als we er een forum voor hebben? Kun je je vraag evengoed op Twitter gooien. Het is ook niet dat we je nu verbieden zo'n vragen te stellen, maar doe het dan op de plaats waar het hoort.

Ik vind persoonlijk niet dat ik voor een simpele ja/nee vraag een topic hoef te openen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmmm, maar waarom zit mijn status ineens op slot?

"The cash is leaving Los Santos again. Y/N"

Of is dit typisch zo'n vraag die haar eigen topic behoeft, vanuit het oogpunt dat latere mensen met problemen ernaar terug kunnen refereren mocht die vraagstelling ooit in hun hoofd rondspoken?

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmmm, maar waarom zit mijn status ineens op slot?

"The cash is leaving Los Santos again. Y/N"

Of is dit typisch zo'n vraag die haar eigen topic behoeft, vanuit het oogpunt dat latere mensen met problemen ernaar terug kunnen refereren mocht die vraagstelling ooit in hun hoofd rondspoken?

Categorie "Spam" ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...