NandroDavids Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 Jammer dat er niks gebeurd in het klassement, beetje saaie rit eigenlijk als je het op die manier bekijkt. Beetje te vroeg geconcludeerd LTD, Mollema, Fuglsang, Kreuziger en Contador vallen tegen. Rodriguez en Quintana kunnen zo richting het podium Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 Beetje te vroeg geconcludeerd LTD, Mollema, Fuglsang, Kreuziger en Contador vallen tegen. Rodriguez en Quintana kunnen zo richting het podium Ik neem mijn woorden met plezier terug.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 Froome, Porte, Quintana en Rodriguez...4 man uit mijn team Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Dit zijn de heerlijkste Tour-dagen. Zo om 10:50 begint de uitzending al, en we zien dus de hele etappe live. En wat voor een etappe: Ideaal voor weer een vluchtersgroepje, tenzij Saxo en Movistar zo vroeg mogelijk Froomes knechten kwijt willen spelen en op de eerste twee cols al volle bak gaan. Hopelijk kan Gesink vandaag wat doen in een aanval. Knechten voor Mollema en LTD voor een 7e plek in het klassement is een beetje zinloos naar mijn idee, en hij lijkt goed in vorm, dus lekker gaan vandaag Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Ik ben vandaag vrij, ik heb de tv ook net aangezet. Ik ben wel benieuwd hoe het Mollema zal vergaan, of hij vandaag start. Als hij echt ziek is, dan vrees ik dat ie vandaag weer wat gaat zakken in het klassement. Wat dat betreft ben ik het wel eens met ND, hopen dat Geesink iets kan proberen. Edit: Ik zie net op teletekst dat Mollema vandaag start, positief nieuws op zich. Nu hopen dat ie de dag goed door komt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Wat dat betreft ben ik het wel eens met ND, hopen dat Geesink iets kan proberen. Geesink is al een paar jaartjes dood. Zou wel grappig zijn als Gesink samen met Anton in de aanval zit straks Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Haha, wat een paar jaar judo al niet met een mens doet Reageren
thebig Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Zowat een kwart van het peloton van voor met Gesink. Maar ik supporter tich maar voor de Belgen. Is al de tweede keer dat Hesjedal mee is en de tweede keer dat hij zijn kansen.verprutst. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Rolland houdt het wel erg lang vol, maar het kan toch haast niet anders dat die andere groep hem nog bij gaat halen. Sowieso een paar daaruit, met die laatste klim nog op het programma. En dan is Rui Costa natuurlijk meteen de favoriet voor de etappezege. Sky wordt flink uitgedund inmiddels door het werk van Contadors mannen. Hopelijk gaan ze in ieder geval nog iets doen op die laatste klim Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Verdiende winnaar, leuk dat Bakelants mooi derde finisht en dat De Clerq mooi zesde is. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Wat een klasse van Mollema! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Wat een klasse van Mollema! Heb ik wat gemist? Naast geen tijd verliezen en meerijden met de groep heeft Mollema toch niks getoond? Dit zullen de Nederlanders wel niet graag horen, maar ik ben oprecht blij dat LTD uit de top 10 geflikkerd is. Zo is er weer wat plaats voor mensen die wel wat tonen; mensen zoals Valverde. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Hij is grieperig begonnen aan deze etappe. Dan bij de grote namen blijven is toch super knap? Veel knapper dan zesde worden in slechts één etappe, dunkt mij. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Hij is grieperig begonnen aan deze etappe. Dan bij de grote namen blijven is toch super knap? Veel knapper dan zesde worden in slechts één etappe, dunkt mij. Knap wel ja, maar klasse zou ik het niet noemen. Valt wel op dat je de beste Nederlander vergelijkt met de slechtste Belg van de twee Belgen die ik heb opgenoemd. Bakelants heeft naast een plaats in de top 20 een etappe, 2 dagen gele trui, prijs van de strijdlust ook nog eens een derde plaats. Mollema daarentegen staat in de top 10 en heeft een derde plaats. Je kan veel over Bakelants en Mollema zeggen, maar als er 1 iemand al mooi gereden heeft, dan is het wel Bakelants. Meerijden zoals Mollema en Monfort is misschien leuk voor de media, want die kunnen dan spreken over de beste Belg/Nederlander, maar in mijn ogen laten juist die personen geen bal zien. De Clercq z'n zesde plaats is extra mooi voor mij gezien het feit hij uit m'n stad komt, niks meer. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Tja, wij Nederlanders hebben iets te vroeg gejuicht, zo lijkt het. Het wordt uiteindelijk gewoon een Tour zoals Rabobank ook vaak reed: geen zeges, geen podium, geen trui. Ja, we hebben iets meer mogen hopen op mooie dingen, maar uiteindelijk is het resultaat heel duidelijk: niets. De Belgen, Duitsers, Fransen, Britten, Portugezen, Italianen, Australiërs, ze hebben allemaal minimaal één etappezege. Eigenlijk ontbreken in dat rijtje alleen Nederland, Spanje de VS, en heel misschien Colombia, maar dat land komt eigenlijk net terug. Spanje pakt 1 of 2 podiumplaatsen aan het eind, en heeft nog een troef voor de bolletjestrui. Colombia heeft met Quintana morgen kansen op de zege, op de bolletjestrui, én op het podium. De VS is samen met Nederland simpelweg het slechtste land deze Tour, als je puur naar de prijzen kijkt. Vooruit, we hebben nog 2 dagen natuurlijk. Maar zonder sterke sprinter ben je zondag kansloos, en het moet raar lopen als morgen de dagzege niet gaat naar een Froome, Valverde, Rodriguez of Quintana. Edit Behalve de landen ook nog even gekeken naar de ploegen die met lege handen staan: BMC, Astana (met nog maar 5/9 renners in koers), FDJ, Euskaltel, Cofidis, Lampre, Vacansoleil, Sojasun en dus Belkin. Europcar, Saxo en Katusha qua etappezeges ook, maar Europcar doet in ieder geval nog mee om de bolletjestrui morgen, en Saxo en Katusha natuurlijk om etappewinst en een podiumplek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.