Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

Dat is inderdaad belachelijk dat ze niet mee zijn. Ze hebben.nog.niets goed laten.zien.deze Tour. Nu maken ze dat het weer een.drukke etappe wordt

Nou, het ging op zich lekker, maar mede door gister is het klassement van Nieve helemaal naar knoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

Deze etappe was puur genieten. _O_ Jammer voor Hoogerland dat Cunego niks deed.

Ach, sowieso jammere actie van Hoogerland. Je moet er gewoon bij zitten als zo'n grote groep weg is, dan niet zo'n chasse patate creëren, volkomen kansloos. Van die hele ploeg trouwens, net als Euskaltel en Lampre.

Maar verder topetappe weer. Heerlijk spannend, eigenlijk de laatste 30 kilometer wel. Net de herhaling van de laatste kilometer gezien, en mooi om te zien hoe lang Trentin wacht voordat-ie aangaat. Knap gedaan, 4e overwinning al voor OPQS :)

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen de etappe naar de Ventoux, eentje waar ik eerlijk gezegd al een week naar uit zit te kijken. Lijkt mij een leuke rit te gaan worden, zeker omdat ik eind april zelf de kale berg heb opgereden, maakt het altijd een stukje specialer. Morgen verwacht ik trouwens geen klassementsrijder als winnaar, meer een klimmer die reeds uitgeteld is voor het klassement. Sowieso zullen de Fransen, met Voeckler op kop zich met de Franse nationale feestdag wel in de kijker willen rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad Svenie! Morgen is natuurlijk ook de dag dat Ten Dam voor Quintana op de Mont Ventoux gaat finishen, dat lijkt me wel duidelijk..

En wie er gaat winnen? Eerlijk? Froome rijdt ze helemaal het bos in, schat ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Die weelie was wel mooi van hem. Amper een minuut later zie je hem afzien :puh: Nogal een contrast.

Wat een versnelling had Froome in de benen, dacht dat Quintana het toch nog ging winnen, maar dan moet hij het afgeven net voor de laatste kilometer. Zonde.

Nu mogen we echt wel zeggen dat het over en uit is, ik hoopte nog stil dat de klassementsmannen nog eens sterk voor de dag gingen komen, maar op 8km van het einde wist je wel hoe laat het was.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk heb ik het slot van een etappe helemaal kunnen zien. Ik kwam er in op het moment dat Sagan zijn wheelie deed, dus die heb ik mooi meegepakt. Froome was wel erg sterk hoor; zoals hij wegreed bij Contador, alsof die er niet stond. En later ook bij Quintana... Als hij deze TdF niet gaat winnen dan weet ik het ook niet. Maar ook het optreden van Ten Dam en met name Mollema was erg goed. Mollema was nog nooit tegen de Mont Ventoux op gereden en moest het doen met info van anderen en televisiebeelden. Erg knap hoe ze met de sterksten meereden en de uiteindelijke schade beperkt hielden, ik heb genoten.

Nu ik mijn eigen post zo teruglees zie ik dat ik een fout maak: Bau en Lau reden niet goed mee met de sterksten, ze horen juist bij de sterksten.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer dat Contador aanviel, veranderde ik een maniakale wielergek die dacht dat zijn aanmoedigingen voor de TV iets uithielpen. Bedankt voor de mooie koers, Contador.

Gilbert? Dikke scheet in een fles! De Gendt? Veel geblaat en weinig wol.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer dat Contador aanviel, veranderde ik een maniakale wielergek die dacht dat zijn aanmoedigingen voor de TV iets uithielpen. Bedankt voor de mooie koers, Contador.

Was inderdaad mooi dat Contador een 'wedstrijd in de wedstrijd' creëerde :) Jammer wel dat LTD daar niet op had gerekend en niet mee kon komen, maar absoluut mooi om naar te kijken.

Tijdrit op het moment bezig. LTD is net vertrokken, dus nu komt het belangrijkste uur eraan :D

Link to comment
Delen op andere websites

thebig:

http://www.hln.be/hl...eamuseerd.dhtml

"Hoop op top 15"

"Ik weet van mezelf dat ik ontplof als ik stilsta. Ik raak dan zeker niet meer in mijn kadans. Ik warm nooit op voor een tijdrit. Ook nu niet, ik heb dat niet nodig. Na één kilometer ben je sowieso opgewarmd. De krachtinspanningen die ik al leverde in de Tour stapelen zich toch wel op. Ik hoop dat ik me kan handhaven binnen de top vijftien van de rituitslag. Ik amuseerde me vandaag wel niet. In die eerste afdaling had ik te veel schrik en bergop zag ik net iets te veel af."

Domme renner.

Ik hoop dat Froome tijd laat vallen, maar ik betwijfel het.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Froome pakt het weer, net voor Contador. Had die tweede maar een tijdritfiets genomen ergens onderweg, had hij het waarschijnlijk wel gehaald. Had zijn Tour toch nog een beetje goed gemaakt.

Mollema valt weer ver terug, die podiumambities mogen opgeborgen worden, met een Contador en Kreuziger op de tweede en derde plaats.

Peraud had zijn sleutelbeen gebroken bij de verkenning en valt dan op iets meer dan een kilometer opnieuw. School niet veel.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Wel mooi dat de Tour-winnaar meerdere etappes pakt, en helemaal dat het zowel bergritten als een tijdrit betreft. Toegegeven, deze tijdrit was ook met aardig wat klimmen, maar toch: ik vind dit mooier dan een Wiggins vorig jaar die 'slechts' de individuele tijdritten won.

Jammer dat Mollema en Ten Dam het niet waar konden maken vandaag...maar wél goed voor m'n team bij dat spel waar ik aan meedoe :$ Ik ga daar beter dan ooit, dus hoop echt dat alles mee blijft zitten en dan zit er een absolute topklassering in :D

Link to comment
Delen op andere websites

Froome pakt het weer, net voor Contador. Had die tweede maar een tijdritfiets genomen ergens onderweg, had hij het waarschijnlijk wel gehaald. Had zijn Tour toch nog een beetje goed gemaakt.

Mollema valt weer ver terug, die podiumambities mogen opgeborgen worden, met een Contador en Kreuziger op de tweede en derde plaats.

Peraud had zijn sleutelbeen gebroken bij de verkenning en valt dan op iets meer dan een kilometer opnieuw. School niet veel.

Je andere stukje tekst heb je verwijderd..Wou nog even zeggen dat ik niet je ongelijk wou bewijzen, want De Gendt had inderdaad opgewarmd voor die tijdrit. Ik wou nog even aantonen waarom ik De Gendt een domme renner vind.

Ik vind het leuk dat Contador nu op 2 staat, maar vind het wel jammer dat Mollema z'n podiumplaats kwijt is. Op Froome staat gewoon geen maat en dat vind ik eigenlijk wel wat jammer.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Schande, die Nederlandse supporters. Boegeroep en obstructie, pff... :N (Tov Team Sky overigens..)

Jammer dat er niks gebeurd in het klassement, beetje saaie rit eigenlijk als je het op die manier bekijkt. Voigt is wel een held zeg, bijna 42 en nog meekunnen.. _O_

PS: Ik heb het nu niet over alle Nederlandse supporters hé, maar over het stelletje idioten dat duidelijk in beeld kwam..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...