Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

Ja, dat had ik ook een mooiere kampioen gevonden, maar wel heel slim en sterk gedaan van Costa hoor. Die heeft ook echt een topjaar, en die sluit-ie mooi af zo. In ieder geval een redelijk grote naam die wint, dat vind ik toch het mooiste, want dan zie je de trui heel het jaar tenminste.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn, er heerst nu eenmaal een vloek op de regenboogtrui. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

  • 3 weken later...

Interessant! Volgende week woensdag wordt het parcours bekendgemaakt voor de volgende Tour De France. Hoewel ik de Giro en Vuelta veel bruter vind, blijft het toch amusant om de Tour te volgen. En het wordt misschien errug vet: Froome vreest mogelijke 'kasseienrit' in Tour (klik)! Hopen dat het net zo leuk wordt als in

!

Ondertussen is nog steeds niet duidelijk geworden of Horner nou doping heeft gebruikt en is bekend geworden dat hij volgend jaar niet meer bij zijn huidige ploeg zit. Zou het komen omdat..?

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen is nog steeds niet duidelijk geworden of Horner nou doping heeft gebruikt en is bekend geworden dat hij volgend jaar niet meer bij zijn huidige ploeg zit. Zou het komen omdat..?

...hij oud is, na zijn Vuelta-overwinning waarschijnlijk ook aardig duur, en buiten die Vuelta-winst weinig noemenswaardige prestaties heeft geleverd en dus geen garantie op nieuw succes is? Ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen is nog steeds niet duidelijk geworden of Horner nou doping heeft gebruikt en is bekend geworden dat hij volgend jaar niet meer bij zijn huidige ploeg zit. Zou het komen omdat..?

...hij oud is, na zijn Vuelta-overwinning waarschijnlijk ook aardig duur, en buiten die Vuelta-winst weinig noemenswaardige prestaties heeft geleverd en dus geen garantie op nieuw succes is? Ja.

Nou goed, ik zat zelf meer te hinten op zijn vermeende dopinggebruik maar ik heb de actuele berichten rondom hem de afgelopen tijd niet goed gevolgd. Maar inderdaad, een renner als Horner zal hooguit twee jaar nog echt mee kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Het wielerseizoen is al lang en breed begonnen en de Nederlandse renners rijgen de successen aaneen. Tom Jelte Slagter, Niki Terpstra en Tom Dumoulin hebben dit kalenderjaar al overwinningen geboekt en mijn verwachtingen zijn dat het nog een mooie wielerzomer gaat worden. Ik kijk er naar uit! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tom Boonen is inderdaad een goede kandidaat. Hopen dat Stybar zich ook zal laten zien en natuurlijk een of andere Nederlander (Terpstra)

Op Terpstra moet je niet rekenen, die rijdt in dienst van Boonen. ;) Stybar zelfde verhaal.

Het zal dus van Boonen afhangen(of ie valt of niet meekan oid, wat ik uiteraard niet wil) of die twee zullen meedingen voor de winst. Maar verwacht je maar niet aan verrassingen. Boonen voorspelde een Ronde waarin de wedstrijd pas laat zal openbreken door het loodzware parcours. En dat maakt de kans voor een outsider om te winnen wel wat kleiner denk ik.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...