Basssss Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2013 Ik kom later wel bij de ''fancy stuff'' terecht met uitleggen. Misschien is het leuk voor je om later mee te doen? Ik zal eventjes kijken naar Twitch.TV. Ik heb het liefst dat ik HD kan uitzenden, zodat er beter gezien kan worden wat ik nou precies doe. Ik ben dan benieuwd naar het rooster. Twitch.tv laat zover ik weet HD toe, maar het kan zijn dat dit premium is? Van Livestream weet ik het helemaal niet. Je kunt op een of andere manier ook via Youtube streamen, maar ik heb nog niet gemerkt dat dit feilloos werkt. Bovendien weet ik niet zeker of de livestream bewaard blijft op Youtube voor later terugkijken, maar waarschijnlijk kan het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2013 Ik heb me de laatste tijd niet zo beziggehouden met graphics, maar ik vind dit wel een erg tof idee. Denk niet dat ik de livestreams zal bijwonen, maar als het later ergens terug te kijken is, ga ik je lessen zeker even checken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Je kunt natuurlijk ook zelf streamen met VLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Je kunt natuurlijk ook zelf streamen met VLC. Hmmm, daar zal ik dan meer eens in gaan kijken. Ik neem aan dat de deelnemers dan ook VLC nodig hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Hoeft niet, het kan ook gewoon worden bekenen via een stream in je browser. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 Ik wil even mededelen dat de inschrijvingen nog steeds openstaan. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde lijkt mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Even een kleine bump om dit leuke initiatief weer onder de aandacht te brengen en een kleine vraag: zijn er al plannen voor een datum? Je mag mij overigens ook wel op de deelnemerslijst zetten, want ik ben reuze benieuwd naar uwen werkwijze/techniek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Misschien is het handig om zelf een aantal data te prikken, Gta Ripper. Dan kunnen de deelnemers kijken wat hen het beste uitkomt. Persoonlijk denk ik dat een zondagavond om 20:00 uur een mooie tijd is, omdat de meeste dan wel tijd hebben volgens mij. Daarnaast kun je mij ook aan de deelnemerslijst toevoegen, omdat ik ook benieuwd ben hoe je te werk gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Ik zelf heb inderdaad zondag bijna altijd tijd. Ik stel voor dat ik 2 juni om 20:00u ga streamen, het eerste weekend na de examens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Kan ik nog meedoen? En stream je op youtube of op iets als skype? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2013 Kan ik nog meedoen? En stream je op youtube of op iets als skype? Ja, je kunt nog meedoen. Ik ga waarschijnlijk op twitch streamen, maar daar moet ik nog even goed over na denken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2013 Wat zijn de stand van zaken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2013 Ik ga komende woensdag weer terug naar huis toe, waar ik dus snel genoeg internet heb om te streamen. Ik ga voorlopig van volgende week zondag (14 juli) uit, dan begin ik waarschijnlijk met streamen rond 8 uur. Houd de statusupdates in de gaten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2013 Hoelang zou zo één stream/les duren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2013 Durf ik niet helemaal te zeggen nog, ligt een beetje aan hoeveel vragen ik krijg e.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.