Jump to content

GRAPHICS 101


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik kom later wel bij de ''fancy stuff'' terecht met uitleggen. Misschien is het leuk voor je om later mee te doen? Ik zal eventjes kijken naar Twitch.TV. Ik heb het liefst dat ik HD kan uitzenden, zodat er beter gezien kan worden wat ik nou precies doe.

Ik ben dan benieuwd naar het rooster. Twitch.tv laat zover ik weet HD toe, maar het kan zijn dat dit premium is? Van Livestream weet ik het helemaal niet. Je kunt op een of andere manier ook via Youtube streamen, maar ik heb nog niet gemerkt dat dit feilloos werkt. Bovendien weet ik niet zeker of de livestream bewaard blijft op Youtube voor later terugkijken, maar waarschijnlijk kan het wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Ripper

    15

  • Davedavy

    6

  • Bassieboy35

    3

  • 3L1077

    3

Ik heb me de laatste tijd niet zo beziggehouden met graphics, maar ik vind dit wel een erg tof idee. Denk niet dat ik de livestreams zal bijwonen, maar als het later ergens terug te kijken is, ga ik je lessen zeker even checken. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Even een kleine bump om dit leuke initiatief weer onder de aandacht te brengen en een kleine vraag: zijn er al plannen voor een datum? Je mag mij overigens ook wel op de deelnemerslijst zetten, want ik ben reuze benieuwd naar uwen werkwijze/techniek. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handig om zelf een aantal data te prikken, Gta Ripper. Dan kunnen de deelnemers kijken wat hen het beste uitkomt. Persoonlijk denk ik dat een zondagavond om 20:00 uur een mooie tijd is, omdat de meeste dan wel tijd hebben volgens mij. Daarnaast kun je mij ook aan de deelnemerslijst toevoegen, omdat ik ook benieuwd ben hoe je te werk gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ga komende woensdag weer terug naar huis toe, waar ik dus snel genoeg internet heb om te streamen. Ik ga voorlopig van volgende week zondag (14 juli) uit, dan begin ik waarschijnlijk met streamen rond 8 uur. Houd de statusupdates in de gaten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...