Jump to content

GRAPHICS 101


Gta Ripper

Recommended Posts

Vanavond om 8 uur is het eindelijk zo ver, ik ga live streamen hoe je een basic signature kunt bouwen in Photoshop. De stream kun je hier bekijken. Daarnaast is het handig dat je de korte handleiding in de beginpost leest wat betreft het installeren van brushes. Ik hoop jullie vanavond te zien, tot dan!

Edit: Hiernaast heb ik trouwens de lijst met deelnemers weggehaald, omdat in principe iedereen mee mag doen aan Graphics 101. Daar voor zou een registratie niet nodig moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Ripper

    15

  • Davedavy

    6

  • Bassieboy35

    3

  • 3L1077

    3

De eerste les van Graphics 101 is zojuist klaar, voor de liefhebbers heb ik -zoals gezegd- hier de PSD.

assasins_zpsc8caa451.png

Klik hier!

Vragen en op/aanmerkingen mogen in dit topic gesteld worden. Vergeet daarnaast niet zelf te experimenteren met Photoshop, want hier bereik je het meest mee!

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je wel, het was echt een toptutorial. Als jij het laat zien lijkt het allemaal heel simpel te zijn. Maar het is wel interessant om te zien hoe dat in zijn werk gaat, nu ga ik ook met andere ogen kijken naar signatures die me normaal niets zouden zeggen. Ik gebruik regelmatig Photoshop, maar hou het dan vaak bij de standaard effecten. Juist om het mooi te maken vind ik lastig. Als ik de tijd kan vinden zal ik een sig proberen te maken met wat je ons tot nu toe geleerd hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat je de stream niet meer terug kan kijken? Ik heb het helaas moeten missen door het werk. Zou het namelijk graag terug willen kijken.

Klopt, kom ik ook net achter. Enig idee hoe ik mijn streams op kan slaan in Twitch?

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt voor alle positieve reacties!

De volgende ''les'' wil ik het graag over smudgen hebben, en hoe je hier omheen een leuke signature kunt bouwen. Binnenkort horen jullie meer over de dingen die jullie als deelnemers kunnen downloaden om deze les te volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...