Gta Ripper Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2013 Vanavond om 8 uur is het eindelijk zo ver, ik ga live streamen hoe je een basic signature kunt bouwen in Photoshop. De stream kun je hier bekijken. Daarnaast is het handig dat je de korte handleiding in de beginpost leest wat betreft het installeren van brushes. Ik hoop jullie vanavond te zien, tot dan! Edit: Hiernaast heb ik trouwens de lijst met deelnemers weggehaald, omdat in principe iedereen mee mag doen aan Graphics 101. Daar voor zou een registratie niet nodig moeten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2013 De eerste les van Graphics 101 is zojuist klaar, voor de liefhebbers heb ik -zoals gezegd- hier de PSD. Klik hier! Vragen en op/aanmerkingen mogen in dit topic gesteld worden. Vergeet daarnaast niet zelf te experimenteren met Photoshop, want hier bereik je het meest mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2013 Dank je wel, het was echt een toptutorial. Als jij het laat zien lijkt het allemaal heel simpel te zijn. Maar het is wel interessant om te zien hoe dat in zijn werk gaat, nu ga ik ook met andere ogen kijken naar signatures die me normaal niets zouden zeggen. Ik gebruik regelmatig Photoshop, maar hou het dan vaak bij de standaard effecten. Juist om het mooi te maken vind ik lastig. Als ik de tijd kan vinden zal ik een sig proberen te maken met wat je ons tot nu toe geleerd hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2013 Klopt het dat je de stream niet meer terug kan kijken? Ik heb het helaas moeten missen door het werk. Zou het namelijk graag terug willen kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2013 Klopt het dat je de stream niet meer terug kan kijken? Ik heb het helaas moeten missen door het werk. Zou het namelijk graag terug willen kijken. Klopt, kom ik ook net achter. Enig idee hoe ik mijn streams op kan slaan in Twitch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2013 Ik heb er een klein gedeelte meegekeken, en ik hoorde dat je uit ervaring sprak, en dat ik het helemaal kon begrijpen. Zeer interessant, en hopen dat ik zo snel mogelijk weer kan meekijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Heel erg bedankt voor alle positieve reacties! De volgende ''les'' wil ik het graag over smudgen hebben, en hoe je hier omheen een leuke signature kunt bouwen. Binnenkort horen jullie meer over de dingen die jullie als deelnemers kunnen downloaden om deze les te volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.