Jump to content

Afscheid van een eikel...


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    2

  • 3L1077

    2

  • PatrickW

    1

  • Kloep

    1

Afscheid van een legende, wat mij betreft. :( Ondanks je inactiviteit had je van mij die titel van Administrator voor altijd mogen dragen. Ik hoop dat de zaken waar je je tegenwoordig mee bezighoudt zorgen voor veel geluk en voorspoed, en mijn dank is groot voor al je inzet de afgelopen 9 jaar. Het ga je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Lantyz, bedankt voor je werk als administrator hier. Ik heb je regelmatig rond zien zwerven, ook al ken ik je verder eigenlijk lang niet zo goed als jouw 'collega's' je kennen, en weet zo onderhand wel waar jouw taken lagen. Je hebt het dan ook super gedaan, zeker als ik zo zie hoe lang je al crewlid bent (107 maanden, dat staat gelijk aan bijna 9 jaar!!!).

Nogmaals bedankt! :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een ongelofelijk respect voor wat je hebt gedaan voor GTAGames. Meer hoef ik niet te zeggen, ik denk dat dat de lading zeker wel dekt. Jarenlang admin op het forum, en de autoriteit op het gebied van de Wiki. Veel succes met wat je verder bezig houdt, geniet van het leven, en laat je zo af en toe nog eens zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Je was dan wel inactief de laatste maanden je bent altijd een zeer goede admin geweest (ik heb je ook niet anders gekend). Je liet me (samen met PatrickW) altijd goed lachen met Admins Strippen en je stond altijd voor iedereen klaar. Ik heb je nog bezig gezien voor ik zelf bij de crew kwam en dat duid er toch op dat je ook wel zichtbaar was op het gehele forum. Ik heb enorm veel respect voor jou en hoop dat de toekomst voor ons eekhoorntje er zeker prachtig uitziet. :tu:

Lantyz, eekhoorn van GTAForum, bedankt voor alles!

Link to comment
Delen op andere websites

Je was nog voor mijn tijd en heb ik je dus niet als een erg actief persoon kunnen ervaren. Dat neemt echter niet weg dat je dan weinig hebt betekend, echter het tegendeel. Bedankt voor je inzet en uiteraard jammer om een admin te zien vertrekken. Het ga je goed! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Al die crewleden die eigenlijk niets presteren en de daarbij behoorden topics waarin ze overmatig bedankt worden als ze stoppen vind ik kut. Maar Lantyz is mijn bedankje waardig! Hoewel ik een hele tijd weg ben geweest van het forum heeft zijn avatar mij altijd bijgestaan, ik was dan ook aangenaam verrast dat Lanyz überhaupt nog in functie was toen ik weer terug was, ook al was daar alles mee gezegd. In Svenie heeft men in mijn ogen een hele goeie opvolger gevonden,. Het enige wat nu nog rest te zeggen is; Lantyz bedankt en het ga je goed! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg gelegenheid mijn verhaaltje te doen binnen de beginpost, maar schapen zijn (zo blijkt nu) minstens net zo lui als eekhoorns. Vandaar nu maar even hier. Lantyz, ik ga je simpelweg missen. Je was altijd binnen de crew aanwezig met wijze oplossingen, een oneindig geduld met sommige rellende leden, goed in de programmatuur achter dit forum en vanzelfsprekend ook met alle gegevens op WikiGTA. Daarnaast moest ik altijd erg lachen om je zeer verfijnde en soms delicate gevoel voor humor en de "eerlijk maar rechtvaardig" houding. Het feit dat maar weinigen je "echt" kenden (dus in de privé-sfeer) maakte je ook een beetje een mysterie hetgeen feitelijk ook een leuk onderdeel van je was. Dank voor alles Lantyz, ik heb veel van je geleerd en bijzonder fijn met je samengewerkt al die jaren _O_ en wens je alle goeds toe in je verdere leven (maar kom gewoon maar weer eens langs, dat is beter :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Lantyz was mijn tweede favoriete Adminstrator op het GTAForum. Simpel weg genoeg dat ik hem kon herinneren aan die eekhoorn avatar en signature die ik echt gaaf vind! Je bent een topper, ik zal je niet vergeten. En ik wens je alle mooie dingen in het leven je toe.

Vrienden komen en vrienden gaan, maar Lantyz zal ik nooit vergeten.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nou, ik weet dat ik mijn namechange indertijd naar Lantyz heb gestuurd, daar was hij wel voor gekend, ja... Ik heb hem in ieder geval nog actief meegemaakt enkele jaren terug en het zou fout zijn om nu te zeggen dat we je zullen missen, want je werd in feite al een tijdje gemist hier. Het is jammer voor ons om daar dan afscheid van te nemen, maar heel waarschijnlijk goed voor jou. Bedankt Lantyz, het ga je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Afscheid nemen van iemand die al negen jaar binnen de crew actief is, valt zwaar. Je hebt met al je inzet gigantisch veel betekend voor deze community. Je hebt velen geholpen, hebt velen aan het lachen gemaakt en je hebt veel mensen van (misschien unieke) informatie voorzien. Je deed het echt allemaal. Daarom is het ook zeker terecht dat jij voor het laatst zo in het zonnetje wordt gezet, zeker met een mooi topic is al deze.

Lantyz, bedankt voor alles en hopelijk zal je af en toe uit je (winter)slaap komen om ons te bezoeken. biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Onvermijdelijk, helaas, maar toch met pijn dit bericht gelezen.

Lantyz, ik heb ongelooflijk veel respect voor alles wat je de laatste jaren voor deze community hebt betekend. Ik ga niet nog eens samenvatten wat je allemaal gedaan hebt, want dat heeft de rest al gedaan - voor zover je werk samen te vatten is. Je afscheid lijkt in lijn te zijn met hoe je was: een mysterie voor zo'n beetje iedereen. Ik hoop van harte dat je nog eens terugkeert, want het was fantastisch om je bij de forum-, maar vooral de WikiGTA-crew te hebben. Het ga je goed en ik hoop dat je erg veel plezier met je huidige bezigheden hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...