Jump to content

Afscheid van een eikel...


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    2

  • 3L1077

    2

  • PatrickW

    1

  • Kloep

    1

Niet onverwachts, wel jammer want ik gluur nog regelmatig even naar de bomen in de hoop dat ik weer dat rode knaagdier tussen de bladeren tevoorschijn zie komen, al hangend aan zijn staart, met een verrekijker speurend naar de grootste criminelen van het GTAForum. Kom gerust nog eens langs, dat zouden we erg fijn vinden.

Nou eekhoorn,

shot0007.jpg

Het ga je goed! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nooooooo!!!! Onze eikel! Ik heb je al gemist de afgelopen paar jaar, je was volgens mij wel achter de schermen aanwezig maar heb je wel voor de schermen gemist :( Het ga je goed Lantyz en bedankt voor de leuke tijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Ah Lantyz, wat een topper was je vroeger (En nu nog steeds). Heb vroeger nog wel eens een persoonlijk gesprek met je gehad als ik het niet mis heb, al is dat al jaren geleden.. Anyways, het ga je goed! Zie je misschien onbewust nog wel eens in Rotterdam rondlopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ongecoördineerde bende hormonen, zeg dat wel. Wat ik daarna allemaal over me heen heb gekregen. :O

Dutchy, het is echt té goor voor woorden wat ik me hierbij voorstel.. :schater:

Bedankt voor alles, Lantyz. Als megapiloot wil ik je vooral voor de Dodo Tutorial bedanken!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ongecoördineerde bende hormonen, zeg dat wel. Wat ik daarna allemaal over me heen heb gekregen. :O

Dutchy, het is echt té goor voor woorden wat ik me hierbij voorstel.. :schater:

Het was uiteraard niet de bedoeling om mensen zo te laten denken! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog geen half jaar lid, maar erg jammer dat je weg gaat... Ik heb gelezen dat je heel veel voor dit forum en de wiki-GTA hebt betekent. We zullen je missen.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...