3L1077 Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 Tijdje geleden fietste ik nog even naar de winkel, en ja hoor, het eekhoorntje liep naar z'n boompje. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Geplaatst: 22 juli 2013 Lantyz! verder valt het niet uit te drukken. Erg jammer, wel begrijpelijk! Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 25 juli 2013 Rapport Geplaatst: 25 juli 2013 Heb nooit geweten dat je hier admin was Maar ondanks dat bedankt voor de fijne tijd Reageren
Baffie Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Lantyz, kan me ooit nog herinneren dat hij in mijn begintijd op het forum moderator was van de 3(!) fora van GTA Vice City, te weten GTA Vice City general, missie hulp en savegame aanvraag. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Oke, veel te laat natuurlijk, maar ik kwam hier weer vanwege de release van GTA V. (So please forgive me!). Ongelooflijk dat de forum Eekhoorn weggaat. Zelfs in 'mijn tijd' was hij al iemand van de oude garde! Het ga je goed Eekhoorn. Reageren
blackops Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik herriner me mijn eerste waarschuwing nog... Reageren
motorrijder3 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Het is een tijd van komen en tijd van gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.