GieZ Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 bij mij lukt die missie dildo dodo ook niet,ik heb hem nu al 9 keer geprobeerd en het lukt nog niet,wil iemand hem voor mij doen? Saved game : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) bij mij lukt die missie dildo dodo ook niet,ik heb hem nu al 9 keer geprobeerd en het lukt nog niet,wil iemand hem voor mij doen?Saved game : Ik probeer het wel even. Ik beloof niets omdat VC nogal moeilijk doet de laatste tijd, maar ik edit mijn bericht als het goed is zo.... Gehaald!! Ik moest even VC opnieuw installeren, maar het is gelukt. Je hebt 2000 dollar reward gekregen. De savegame vind je in de bijlage.. Tip: koop of vind even een armor en wapens.. Die zal je binnenkort hard nodig hebben. Succes nog verder met Vice City.. Bewerkt: 26 mei 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GieZ Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 Bedankt !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GieZ Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 alweer een missie die me niet lukt :$ deze keer is het "the shootist" ik behaal elke keer maar 34 punten... zou iemand hem voor mij kunnen proberen? savegame : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik probeer hem wel voor jou te halen. Missie gehaald:The Shootist(71 punten) Beloning:$2000 Verder:De missie The Driver is nu beschikbaar net zoals de missie Loose Ends. Veel succes verder. Bewerkt: 27 mei 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 psyco killer wie wil deze missie voor me doen heb het 11 keer gedaan raak hem steets kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) psyco killerwie wil deze missie voor me doen heb het 11 keer gedaan raak hem steets kwijt Doe ik voor je. Ik edit als het goed is mijn bericht zo... Gehaald!! Missie: Phycho Killer. Gesaved bij de boatyard. Geen bijzonderheden.. De savegame vind je in de bijlage, succes nog met Vice City. Bewerkt: 27 mei 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 biker gang missie wie wil de eerste missie van biker gang voor me doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik zal hem voor je doen! Edit: Mission Passed: Alloy Wheels Of Steel Beloning: $1000,- Race tijd: 1.40 Het duurde even wat langer want ik had de missie net gehaalt, toen wou ik hem saven en toen gebeurde er iets doms ik kwam namelijk vast te zitten in een boot: De savegame zit in de bijlage Bewerkt: 27 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 asl je wil wil je de volgende ook doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik zal hem snel doen! Gewoon die zelfde savegame als net. Ik haal hem nu! Bewerkt: 27 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 ik kan wel wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Hehe eindelijk! Ik had even een paar problemen mijn excuses hier voor! Maar ja beter laat dan nooit Mission Passed: Messing With The Man Beloning: $2000,- Je savegame zit in de bijlage Bewerkt: 27 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 TELEFOON MISSIE lukt niet om al die mensen in de tijd te vermoorden wie wil helpen GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.