mario-leader Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 kan iemand die missie voor me halen ik heb me savegame via rapidshare geupload omdat ik deze fout kreeg [De totale benodigde ruimte om alle bijlagen te uploaden is groter dan je toegestane limiet. Upload minder of kleinere bijlagen.] SAveGame Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 28 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 wie kan naar mij alsjebliefd de 100% sturen, blijf al een paar weken hangen op 99% !!! Erg vervelend Alsjbliefd!! Dankjewel Reageren
Advancegta Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) wie kan naar mij alsjebliefd de 100% sturen, blijf al een paar weken hangen op 99% !!! Erg vervelendAlsjbliefd!! Dankjewel Een 100% Savegame is op een heleboel plaatsen te downloaden, als je even had gegoogled had je een heleboel resultaten kunnen krijgen! Helaas is er in de download database van dit Forum nog geen 100% Savegame dus kan je hem niet van deze site downloaden. Waar je hem echter wel kan downloaden is bijvoorbeeld hier. Je zet de savegame in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA Vice City User Files. Heel veel plezier ermee! @Hieronder: Sorry maar 'Tommy VercettII' vraagt toch duiddelijk om een 100% Savegame, in de Database is helaas alleen maar een Storyline Completed Savegame te vinden. Bewerkt: 28 januari 2007 door Advancegta Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 wie kan naar mij alsjebliefd de 100% sturen, blijf al een paar weken hangen op 99% !!! Erg vervelendAlsjbliefd!! Dankjewel Ik verwijs je even naar de downloads van GTAGames.nl. Directe link naar een 100% savegame: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...&showcat=21 Succes! EDIT:Oops, niet goed gekeken. Deze savegame bevat alleen de storyline.. :$ Reageren
Ar Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Heeft er iemand nog zin op de missie Demolition man voor mij uit te spelen? Alvast bedankt, Ar Save Game: GTAVCsf1.b Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Mission Passed: Demolition Man Beloning: $1000,= Cheats/mods: Niet gebruikt Savegame: Nog veel plezier en succes bij het spelen van Vice City @hieronder, het was inderdaad een hele tijd geleden dat ik deze missie heb gedaan, maar ik ben het nog niet verleerd Bewerkt: 28 januari 2007 door Typhoon Reageren
Ar Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Zeker al weer een tijdje geleden voor jou, dat je ezemissie voor het laats deed. Edit: Dank je wel voor het behalen van de missie. Bewerkt: 28 januari 2007 door Ar Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 wie kan naar mij alsjebliefd de 100% sturen, blijf al een paar weken hangen op 99% !!! Erg vervelend Alsjbliefd!! Dankjewel Een 100% Savegame is op een heleboel plaatsen te downloaden, als je even had gegoogled had je een heleboel resultaten kunnen krijgen! Helaas is er in de download database van dit Forum nog geen 100% Savegame dus kan je hem niet van deze site downloaden. Waar je hem echter wel kan downloaden is bijvoorbeeld hier. Je zet de savegame in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA Vice City User Files. Heel veel plezier ermee! @Hieronder: Sorry maar 'Tommy VercettII' vraagt toch duiddelijk om een 100% Savegame, in de Database is helaas alleen maar een Storyline Completed Savegame te vinden. Het lukt niet, als ik het download van the gta place, (winzip) en ik hem kopieer naar gta vice city user fils en ik start het spel op staat hij er niet, hoe moet het, ?? Reageren
Bassiej Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Ik denk dat je vergeten bent om hem uit te pakken. Maar hier is mijn eigen 100% savegame: Klik hier Deze zit niet in een zip of winrar en kun je dus zo opslaan in Mijn Documenten/GTA Vice City User Files Bewerkt: 28 januari 2007 door Bassiej™ Reageren
Koen729 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Wie wil de overige hidden packages halen? Ik ben nu bij 12, maar ik ben er heel scecht in. Sommige, een stuk of 4, heb ik al gehaald. Geen cheats, mods, kogels gebruiken, of geld uitgeven. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) 50 hidden Packages - Mission Passed! De savegame zit onder de bijlage, ik heb begrepen dat je zelf verder wil. Hier is dus de savegame! Bewerkt: 29 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.