Mirrrr Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Je moet als je een savedgame wil uploaden op bijlage klikken. Dan kan je in je vicecity userfiles kijken. Dan zie je bestanden met nummers. Die staan gelijk aan de slots waar je in saved. Dan klik je de savedgame die je wil toevoegen aan. Daarna op openen. Dan kom je weer bij je bericht. Dan druk je op bijlage toevoegen. Dan zit hij erbij Veel succes Reageren
Mirrrr Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) ja maar dan wel er voortaan bij zetten welke je gedaan wil hebben Dus welke wil je dat ik doe? Demolition Man: Mission Passed 1000 dollar Mall Shout Out: Mission Passed 1000 dollar bijzonderheden: Je bent gebeld om naar de telefooncel in Vice Point te komen. Veel plezier met Vice City Bewerkt: 6 februari 2007 door Mirrrr Reageren
aap009 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Hallo Heeft er iemand een savegame voor mij met de laatste missie, dat je Lance Vance moet vermoorden? Reageren
Bassiej Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 HalloHeeft er iemand een savegame voor mij met de laatste missie, dat je Lance Vance moet vermoorden? In dit topic hebben SummerBase, -Matthijs-, Typhoon, en Ruurd31 alle savegames van gta Vice City behaald en je kunt iedere savegame daar ook downloaden. Voor jou zal je de savegame vóór Keep Your Friends Close moeten hebben. (Cap The Collector). Reageren
mario-leader Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 ik kan Checkpoint Charlie niet halen kan iemand het voor me doen zonder cheats / mods graag. Link: http://rapidshare.com/files/15255295/GTAVCsf1.b.html >>> Door Dutchy3010: Heb je topic even samengevoegd met dit topic . Hier kan je voortaan je savegames plaatsen .<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Checkpoint Charlie - Mission Passed! Beloning: $5000,- - Asset van $5.000. De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel pleizer en succes verder! Bewerkt: 6 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
Liefmonstertje Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Zou iemand voor mij de missie kunnen halen waar je eerst door iemand raam moet kijken en dan naar boven lopen en dan achter diegene aan gaan en vermoorden ? Krijg hem niet Geen codes aub GTAVCsf5.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) Gehaald: The Chase + $1.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 8 februari 2007 door HerrieM Reageren
Liefmonstertje Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Zal ik voor je doen. Okee dank je Reageren
mario-leader Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ik weet dat het er veel zijn maar ze lukke me niet of ik kan ze niet vinde kan iemand ze voor me doen Challenges Cone Crazy PCJ Playground Test Track Trial by Dirt Rifle Range Chopper Checkpoints Ocean Beach Vice Point Little Haiti Downtown SaveGame Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Mission Passed! >> Test Track & Trial By Dirt Wegens tijdgebrek lukt het me niet om PCJ Playground, Cone Crazy en de Chopper Checkpoints voor je te doen, maar er is vast wel iemand die de overige missies voor je kan doen. Rifle Range is overigens nog niet beschikbaar, want volgens mij heb je de missie 'The Shootist' nog niet gedaan. Beloning: Totaal $ 400,- Savegame: GTAVCsf1.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) Wegens tijdgebrek lukt het me niet om PCJ Playground, Cone Crazy en de Chopper Checkpoints voor je te doen, maar er is vast wel iemand die de overige missies voor je kan doen. Dan zal ik proberen de rest te voltooien. Gehaald: PCJ Playground + $1.000 Gehaald: Cone Crazy + $200 Gehaald: CC:Ocean Beach + $100 Gehaald: CC: Vice Point + $100 Gehaald: CC: Little Haiti + $100 Veel plezier ermee. Ik denk dat de Chopper Checkpoint in Downtown pas verschijnt na het voltooien van G-Spotlight, dus die heb ik niet kunnen doen. Bewerkt: 8 februari 2007 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.