Twankala Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Ik zoek een uitleg hoe je een afbeelding kan uitknippen van de achtergrond. Dat betekend dat ik bijvoorbeel van een afbeelding alleen het persoon wil hebben. Kan iemnad me de tut doorlinken . Voila, hier een "render" tutorial van .Levi. Hierin vind je wat je zoekt. Bewerkt: 3 mei 2008 door Twankala Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Programma: GIMP Betreffende Onderdeel: Basis nodig Ik wil weten hoe ik GIMP moet gebruiken want ik snap het hele programma niet. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik heb gezocht naar een tut van PS CS 3. Ik wil graffiti letters maken. Iemand een tut? Reageren
.Senne Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 hier heb je er een heleboel: http://www.good-tutorials.com/search/tutorials/graffiti Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hoe maak ik dit: En nog iets: Programma: Adobe Photoshop CS2 Onderdeel: Countdown Graag in het nederlands. Ik heb een tut gezien die was engels maar ik snapte het niet omdat ik het moest vertalen en tegelijk uitvoeren. Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hoe maak ik dit: En nog iets: Programma: Adobe Photoshop CS2 Onderdeel: Countdown Graag in het nederlands. Ik heb een tut gezien die was engels maar ik snapte het niet omdat ik het moest vertalen en tegelijk uitvoeren. je kan hele engelse teksten vertale met : babel fish typ dat in bij google Reageren
Weedkilla Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Hée, kan iemand een plaatje voor me make? formaat dattie als agtergrond kan, 1024 bij 768 pixels ofzo:P als diegene effe msn kan geven ofzo kan ik die plaatje enzo sturen ervoor:) Reageren
Kloep Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Hée, kan iemand een plaatje voor me make? formaat dattie als agtergrond kan, 1024 bij 768 pixels ofzo:P als diegene effe msn kan geven ofzo kan ik die plaatje enzo sturen ervoor:) Welkom op het forum! Dit topic is er voor gemaakt om tutorials aan te vragen. In dit forum kun je graphics aanvragen. Lees daarvoor even de regels. Succes Reageren
ken9 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Programma: photoshop cs3 Betreffende Onderdeel: voetbalspeler full sig (liefst geen brushes want dat snap ik noet zo goed of je moet goed uitleggen) alvast bedankt Reageren
Night_walk Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Ik wil graag weten of iemand een tut heeft over een layout maken op photoshop Voro de gene die iets post met een tut een layout maken thnx Bewerkt: 20 oktober 2008 door -Matthijs- Samengevoegd met Tutorial Aanvraag Topic. Reageren
Fedmas Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik heb daar ook intresse in! Reageren
PorLaVida Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik heb daar ook intresse in! fedmas XD its me the tony Reageren
Traser Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik heb daar ook intresse in! fedmas XD its me the tony Geen reclame Hier zin veel layout/template tutorials te vinden : http://www.tutorialized.com/tutorials/Photoshop/Web-Layouts/1 Reageren
ken9 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Programma: photoshop cs3Betreffende Onderdeel: voetbalspeler full sig (liefst geen brushes want dat snap ik noet zo goed of je moet goed uitleggen) alvast bedankt iemand??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.