SamShine Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Dat is geen 3d spel En dit is een graphics tutrial aanvraag topic, en niet voor games. En een tip: Kijk hier is! Reageren
Talietje Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Dat is geen 3d spel En dit is een graphics tutrial aanvraag topic, en niet voor games. En een tip: Kijk hier is! wat voor spel is dit dan? iemand zei dat dit een 3D spel is , welk spel is dit? Bewerkt: 24 april 2006 door tallex Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik zou wel een tut willen van de huidige sig van Ferre. Zou iemand dat voor me kunnen doen? Reageren
Arjen Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Dat zou je beter aan Ferre kunnen vragen, denk je niet? Reageren
Le MrG Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) Programma:Photoshop CS2 Betreffende Onderdeel:Een simpele sig maken Bewerkt: 28 april 2006 door Le MrG Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Programma:Photoshop CS2Betreffende Onderdeel:Een simpele sig maken Waarom kijk je hier niet even op het forum rond? Hierzo staan genoeg van dat soort tuts Reageren
Ferre Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Programma:Photoshop CS2Betreffende Onderdeel:Een simpele sig maken Ik denk dat je dan ook misschien een voorkeur moet hebben. Want wat gta ripper al zei, maar heb je ook al bij GTAForum's Tutorials gekeken?! Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Tuurlijk heb ik dat, zo n00b ben ik nou ook weer niet Maar bijv bij http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24941 deze tut komt er bij mij een totaal ander resultaat uit, dus dacht ik van misschien heeft hij v7.0 ofzo Reageren
Arjen Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ja klopt, versie 9 inclusief alle updates. Misschien doe jij iets fout of ben je nog niet ervaren genoeg om deze tutorial te volgen? Klinkt misschien arrogant, maar als er bij jou een andere resultaat aan komt ligt dat niet aan de tutorial maar aan jezelf. Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Daar heb je een punt Ik heb het programma s'inds gisteren omdat ik bezig ben met een groots project, dus ik snap er nog geen hol van Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hier vind je een simpele tutorial die ik geschreven heb, hij is alleen wel in het engels. Reageren
kadee Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 hoi iedereen ik zoek een tut waar je plaatjes of foto's in elkaar laten gaan weet iemand die staan ik heb em nog niet gevonden den nu alvast bedankt Reageren
Ferre Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 hoi iedereenik zoek een tut waar je plaatjes of foto's in elkaar laten gaan weet iemand die staan ik heb em nog niet gevonden den nu alvast bedankt Dit is geen Helpdesk waar je naar toe moet als je een tut niet kan vinden. Alleen wat bedoel je precies met in mekaar laten gaan? Je kan animaties maken met ImageReady. Hier vind je allemaal tuts voor dat programma (wel in het Engels). Misschien staat hij erbij. Reageren
TommieguN Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Wat ik graag zou willen hebben is een Nederlandse tutorial over het ontwerpen van een site. Hiermee bedoel ik echter niet het inhoudelijke (de tekst, de codes etcetera), maar de layout, ofwel vormgeving. Liefst met een mix van alle dingen die zo'n beetje over het forum zijn geraast. (Dus met van alles wat: Blend optie's, Smoke, Grundge etc). Dit hoeft echter niet per sé, maar dit voegt toch wel iets leuks aan de site. Mazzels Thomas Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Programma: Photoshop 7.0 Betreffende Onderdeel: Hoe maak ik een lightsaber effect?- Voorbeeld: Kijk in mijn signature. Bewerkt: 3 juli 2006 door X-Qyeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.