Jump to content

Lady Gaga


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    61

  • Grand Theft Auto TOM

    54

  • Sir_Ballas

    18

  • GuitarGuy666

    17

Is het bij jullie (Gaga fans), om de muziek van mevr. Germanotta (epic name >.<) of meer de juist de gedurfde acties & persoonlijkheid?

Ikzelf ben geen Gaga-fan, vooral niet qua muziek, maar ik moet wel toegeven dat het een persoon is die in sommige delen 'out of the pocket' denkt, zowel in gedrag, kleding als muziek.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Zonder twijfel allebei. Immers, ze kan prachtig zingen en pianospelen (als je 'I Wanna Be With You' van haar tijdens het iTunes Festival afgelopen september hebt gehoord snap je wat ik bedoel), maar ze durft zich keer op keer te bewijzen met haar outfits en persoonlijkheden. Zo verscheen ze tijdens de VMA's in 2011 als Jo Calderone, een alter-ego op het podium:

Maar wat Gaga ook zo bijzonder maakt in mijn ogen is de manier waarop ze haar fans behandelt. Voor haar zijn 'wij' niet zomaar fans, maar mensen die zijn zoals ze zijn. Of je nou hetero, bi, lesbisch, homo, transseksueel, zwart of wat dan ook bent, ze accepteert iedereen. Ze steunt het volledig, onder meer met haar eigen organisatie 'Born This Way Foundation'. :)

Link to comment
Delen op andere websites

...

Oke, zoiets dacht ik al. Daar heb ik wel respect voor. Ik snap de gedachtegang wel, maar echt volledig in dezelfde gedachtegang delen kan ik niet. Het is niet mijn stijl van muziek en dingen onder de aandacht brengen. Ik breng serieuze onderwerpen liever op een minder 'spectaculaire' manier. Net als ik ook de gedachtegang van de Gaypride snap, maar de uitvoering nooit zo zal doen. Aan de andere kant snap ik dat dat soort dingen nodig zijn voor sommige mensen om 'out of the box' te kunnen denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat Gaga ook zo bijzonder maakt in mijn ogen is de manier waarop ze haar fans behandelt. Voor haar zijn 'wij' niet zomaar fans, maar mensen die zijn zoals ze zijn. Of je nou hetero, bi, lesbisch, homo, transseksueel, zwart of wat dan ook bent, ze accepteert iedereen.

Dat noem ik niet bijzonder, ik vind dat gewoon normaal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig "zingen" en "pianospelen"

:7

Ik wordt een beetje schijtziek van dat mensen zoals jou een topic, wat helemaal goed was bedoeld om andere Gaga fans, maar ook om daarover te praten gewoon belachelijk maakt. Als je haar belachelijk wilt maken op dit topic, ben je de verkeerde kant. En begin je maar een Anti - Gaga gang, of Topic. Dat laat zien hoe kinderachtig bent, dus ook voor de anderen. Dit topic is bedoeld voor fans, of mensen die hier gewoon willen praten over Gaga. Niet de onderbouwde meningen van jullie met plaatjes en Parodys ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig "zingen" en "pianospelen"

:7

Ik wordt een beetje schijtziek van dat mensen zoals jou een topic, wat helemaal goed was bedoeld om andere Gaga fans, maar ook om daarover te praten gewoon belachelijk maakt. Als je haar belachelijk wilt maken op dit topic, ben je de verkeerde kant. En begin je maar een Anti - Gaga gang, of Topic. Dat laat zien hoe kinderachtig bent, dus ook voor de anderen. Dit topic is bedoeld voor fans, of mensen die hier gewoon willen praten over Gaga. Niet de onderbouwde meningen van jullie met plaatjes en Parodys ;)

Je startpost:

Lady Gaga.

Geen haat want niemand boeit het eigenlijk als je off-topic gaat.

Lady Gaga is mijn ogen een goeie zangers. Ze heeft zoveel stijl, liefde en die geeft ze zelf ook door aan haar liedjes. Ik zou echt wel eens naar een optreden van haar willen gaan. Wat vinden jullie van Lady Gaga? Vinden jullie haar een goede zangeres? Vertel het in dit topic, geef jullie mening! Misschien vind je wel mede-monsters van Gaga. Het kan maar zo, laat ook weten wat je favoriete lied van gaga is!

:)

Geen haat want niemand boeit het eigenlijk als je off-topic gaat.

Blijkbaar boeit het wel want jij begint zo verhit als een toaster te worden.

geef jullie mening!

Dit wordt ook gewoon gedaan, en jij begint er om te flippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...