Dotz Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Post die ik gisteren heb geplaatst (link) zojuist even geüpdated met links naar de optredens die Lady Gaga gisteren tijdens artRave in New York deed. Het gaat hierbij om de volgende nummers: Do What U Want you* Hoe ervaar jij al die anti Lady Gaga-uitlatingen van iedereen eigenlijk, Tom? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Het is toch echt 'Do What U Want'. Zie tracklist van album in iTunes (screen hieronder). Net als dat 'Sexdreams' wordt gespeld als 'Sexxx Dreams'. Het zijn namen. Wat betreft die negatieve uitlatingen ben ik het er niet mee eens dat men dit doet in een topic dat bedoeld is om juist je positieve inbreng te geven. We zijn hier ook heel duidelijk over geweest en ik hoopte eigenlijk dat iedereen zich zou gaan gedragen. Helaas blijkt toch niet iedereen volwassen genoeg te zijn om de negatieve comments buiten dit topic te laten. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat veel van jullie Gaga totaal niks vinden, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Wel wil ik benadrukken dat ik jullie mening respecteer, hoe bot ik sommige als Gaga-fan ook mag vinden. Het hoort hier echter gewoon niet. Dat is het hele probleem. Ik dacht toch dat er een anti-Lady Gaga topic in The Undergrond was? Dat is eigenlijk al een 'mooi' voorbeeld van zo'n plek waar je je mag gedragen zoals je wilt. Zeker omdat het The Underground blijft. Begrijpen we elkaar? Bewerkt: 12 november 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Michael Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 (bewerkt) The 02 arena, London. Zondag 08 december 2013. Jingle Bell Ball 2013. Lady Gaga zal een optreden houden in de The 02 arena, London. Onder de naam 'Lady Gaga - Jingle Bell Ball 2013'. Meer informatie kan je hier vinden. Bewerkt: 13 november 2013 door Extreem Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 (bewerkt) Vroeger waren televisiezenders die vooral muziek uitzendden zoals MTV en TMF goede alternatieven voor het luisteren naar de radio/je eigen muziekcollectie. TMF heeft helaas geen televisiezender meer en MTV geen muziek . Dit geldt naturlijk niet voor alle genres, maar vroeger zond MTV iig (al dan niet naast kutmuziek) nog goede muziek uit. Daar is tegenwoordig niets meer van over! Ik vond TMF wel veel leuker dan MTV, dat keek ik echt haast nooit. En dat komt eigenlijk door de zojuist benoemde 'kutmuziek'. Ikzelf zou die term er niet aan geven, maar ook bij deze MTV awards vond ik de muziek ook niet echt leuk. Bewerkt: 13 november 2013 door NicolaB Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Oh jeez.. Pas op, Nickie, straks krijg je de monsters all over you Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Nee, hoor. Heb dit zelf ook gezien. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Gelukkig kunnen ze wel tegen een grapje. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Applause, awesome nummer. Kwam er pas later achter dat het van Gaga was, en was aangenaam verrast. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Gelukkig kunnen ze wel tegen een grapje. Gelukkig wel, ja. Applause, awesome nummer. Kwam er pas later achter dat het van Gaga was, en was aangenaam verrast. Leuk om te horen! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 mochten jullie mijn statusupdate niet gezien hebben, gaga is nu bij de Graham Norton Show, op comedy central. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Ben het nu aan het kijken. Is ze niet lief voor d'r fans??? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Ik vond 'm wel leuk gedaan. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Ik moest even aan Tineke Schouten denken, eerlijk gezegd. Zo kwam het over. Maar wel heel erg leuk gedaan ja. Reageren
Michael Geplaatst: 4 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2013 Geweldig om die reactie te zien.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.