Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

Dit blijft voor mij een heerlijk album. Ik heb hem nu al ongeveer 3 jaar, maar deze kwam vorige week pas weer in me op. Hier naar luisteren heeft zulke goede herinneringen, haha.

EDIT: Het moet een afspeellijst zijn, maar waarschijnlijk geeft hij dat niet aan. Het album heet ''Alive till I'm dead'' van Professor Green.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

  • 2 weken later...

Filmpjes posten mag altijd, maar spam liever niet de hele pagina vol met covers van je favoriete band. Plaats ze daarnaast ook in een spoiler-tag, dit voorkomt dat de pagina's in een slakkengang laden.

>>> Door Guardian1980: Zojuist alle filmpjes op deze pagina in een spoiler geplaatst. Ja, ook die van mijzelf bloos.gif Laten we deze regel weer in ere herstellen, want het wieltje van mijn muis begon al aardig te slijten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het jammer vinden, want ik open nooit alle spoilers. Dat kost me nog meer moeite. Meer dan 1 nummertje in je bericht; oke ik kan het begrijpen. Ik vind het wel maf dat het al bij 1 nummertje moet (neem een voorbeeld aan het Rate het nummer boven je topic, daar kan het wel) Rot bureaucratie tegenwoordig :cab:

Ik zit op m'n klaagstoel vanmorgen, dus tijd voor wat postiefs:

Pompiedompidompieppom

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Blij om te horen dat er nog steeds vrouwelijk hiphop-talent in aantocht blijft, check deze; https://soundcloud.c...od-the-sound-of

Mooi... Ook gewoon eens een ander soort vrouwenstem. En dat in de combinatie met een goede beat, maakt het echt mooi :tu:

Ik vind dit ook mooi; gewoon natureel fluiten. Soms een beetje scheef, maar dat vind ik juist zo lekker. Ik fluit dan ook natuurlijk mee :bier:

>>> Door SpacyColours: Video tussen spoilertags gezet<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...