MostWantedKid Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Dit blijft voor mij een heerlijk album. Ik heb hem nu al ongeveer 3 jaar, maar deze kwam vorige week pas weer in me op. Hier naar luisteren heeft zulke goede herinneringen, haha. EDIT: Het moet een afspeellijst zijn, maar waarschijnlijk geeft hij dat niet aan. Het album heet ''Alive till I'm dead'' van Professor Green. Reageren
NicolaB Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 @MWKid: Leuk nummertje. Ik ben nu weer addicted aan een nummer wat ik vroeger veel luisterde (in rate 't nummer boven je, zie je de korte versie). http://www.youtube.com/watch?v=NJDGIMPFW-A Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 De 68 grootste hits van het jaar aan elkaar gemixt: In dit artikel op AD.nl kan je terugvinden welke nummers er allemaal in verwerkt zijn. Reageren
NicolaB Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Dat doet ie goed zeg. Erg goede mashup. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Het gros van de nummers is verschrikkelijk, maar inderdaad erg goed gemixt. Ik heb The Madd herontdekt: Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Die filmpjes zijn hilarisch >.< Ik luister nu Toybox Dit doet me zo aan mijn jeugd denken Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Filmpjes posten mag altijd, maar spam liever niet de hele pagina vol met covers van je favoriete band. Plaats ze daarnaast ook in een spoiler-tag, dit voorkomt dat de pagina's in een slakkengang laden. >>> Door Guardian1980: Zojuist alle filmpjes op deze pagina in een spoiler geplaatst. Ja, ook die van mijzelf Laten we deze regel weer in ere herstellen, want het wieltje van mijn muis begon al aardig te slijten. Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 (bewerkt) Ik blijf het jammer vinden, want ik open nooit alle spoilers. Dat kost me nog meer moeite. Meer dan 1 nummertje in je bericht; oke ik kan het begrijpen. Ik vind het wel maf dat het al bij 1 nummertje moet (neem een voorbeeld aan het Rate het nummer boven je topic, daar kan het wel) Rot bureaucratie tegenwoordig Ik zit op m'n klaagstoel vanmorgen, dus tijd voor wat postiefs: Pompiedompidompieppom Bewerkt: 18 december 2013 door NicolaB Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Blij om te horen dat er nog steeds vrouwelijk hiphop-talent in aantocht blijft, check deze; https://soundcloud.com/luzid-2/vanguard-prod-the-sound-of Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Blij om te horen dat er nog steeds vrouwelijk hiphop-talent in aantocht blijft, check deze; https://soundcloud.c...od-the-sound-of Mooi... Ook gewoon eens een ander soort vrouwenstem. En dat in de combinatie met een goede beat, maakt het echt mooi Ik vind dit ook mooi; gewoon natureel fluiten. Soms een beetje scheef, maar dat vind ik juist zo lekker. Ik fluit dan ook natuurlijk mee >>> Door SpacyColours: Video tussen spoilertags gezet<<< Reageren
JJ-B Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Ik ben echt fan van the Baseballs. Sexy en mooie muziek; de perfecte combo ;D http://goo.gl/n4aE Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 (bewerkt) The Baseballs zijn inderdaad erg leuk altijd. Ze maken meestal leukere versies, dan het origineel. Ik weet het wel hoor... Heerlijk swingen en twisten, zoals het hoort! Bewerkt: 16 januari 2014 door NicolaB Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Toen dit album net uitkwam kwam ik hem ook al eens tegen, maar toen vond ik de combi niet zo tof. Vandaag kwam ik hem weer tegen en nu vind ik het awesome. Alle bekende nummers van Doe Maar gecombineerd met nederhop Klik hier voor het album op Spotify. Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Ik heb geen Spotify... Heb je het ook op iets waar je geen account voor nodig hebt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.