Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Ik vind eigenlijk maar 1 nummer echt leuk van Michael Jackson en dat is de Earth Song. De nummers uit VC vind ik ook wel aardig :puh:

Een aantal jaren had ik geen Robbie Williams geluisterd en nu luister ik weer een oude CD die ik heb van hem (greatest hits). Echt heerlijke nummers...

Ik vond dat filmpje altijd zo zielig :(

Link to comment
Delen op andere websites

Robbie Williams is één van mijn guilty pleasures. Michael Jackson kan ik ook wel waarderen. Zet het niet snel zelf op, maar als het ergens gedraaid wordt/voorkomt vind ik dat toch best lekker.

Mensen die van noise met een beetje pop houden moeten het album Comfort van Splashh zeker eens checken. Vorig jaar uitgebracht en deed me eerst niet zo veel, maar nu ik er een beetje in zit is het echt een heel goede plaat. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Heerlijk nummer inderdaad. Paradise City heeft ook zo'n lekkere intro.

www.myradio.nl

Geen dank smile3.gif

Alsnog bedankt :puh:

Best leuk eigenlijk. Nog eventjes uitvogelen hoe het precies werkt (en of je de ene keer dit kan luisteren en de andere keer wat anders)

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor muziek luisteren jullie eigenlijk? :puh: Zelf vind ik de nummers van muse wel erg leuk, omdat de baspartij erboven uit komt wat je in vele andere bands niet zult horen. Of de nummers van eminem vind ik leuk. Van rap houdt ik meestal niet, maar dit heeft toch wel iets bijzonders waardoor ik het wel zou luisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...