Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Had vooral vorige maanden paar platen waar ik naar uitkeek: The Bones Of What You Believe van Chvrches, Too Weird To Live, Too Rare To Die van Panic! At The Disco (zanger is mijn avatar), Brand New Machine van Chase & Status (al heb ik hem nog niet beluisterd). Nu is het wat stilgevallen. Al heeft Muse wel aangekondigd volgend jaar een nieuwe plaat uit te brengen, daar kijk ik dus wel naar uit. Ik ga denk ik weer eens wat verder beginnen luisteren naar 'oudere' muziek. Ik wou de jaren '60 doorspitten, maar ben niet echt ver geraakt. Ik ga nu gewoon wat groepen beluisteren uit de jaren '60 tot '80

Link to comment
Delen op andere websites

Even terugkomen op The Fratellis. Ik zat gisteren en vandaag Comedy Central te kijken toen er een spotje kwam voor een serie van hun en tot mijn verbazing hoorde ik nummers van The Frattelis op de achtergrond. Wel heel leuk aangezien ik sinds een paar weken ze een beetje aan het 'volgen' ben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar even wat nummers van The Fratellis opzoeken dan. Dan weet ik iig waar je het over hebt ;P

Alleen Chelsea Dagger en Henrietta ken ik. Henrietta ken ik volgens mij van een Fifa of PES game. Chelsea Dagger kende ik al, maar nu pas van naam ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...