JJ-B Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 Ik ben Michael Jackson gaan luisteren, nadat ik het op een begrafenis hoorde.Vind het echt goede muziek. Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik vind eigenlijk maar 1 nummer echt leuk van Michael Jackson en dat is de Earth Song. De nummers uit VC vind ik ook wel aardig Een aantal jaren had ik geen Robbie Williams geluisterd en nu luister ik weer een oude CD die ik heb van hem (greatest hits). Echt heerlijke nummers... Ik vond dat filmpje altijd zo zielig Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Robbie Williams is één van mijn guilty pleasures. Michael Jackson kan ik ook wel waarderen. Zet het niet snel zelf op, maar als het ergens gedraaid wordt/voorkomt vind ik dat toch best lekker. Mensen die van noise met een beetje pop houden moeten het album Comfort van Splashh zeker eens checken. Vorig jaar uitgebracht en deed me eerst niet zo veel, maar nu ik er een beetje in zit is het echt een heel goede plaat. Reageren
NicolaB Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Het klinkt allemaal een beetje 70ies Lost your cool vind ik denk ik het leukste nummer van het album. Bij die andere nummers moet je er inderdaad echt meer naar luisteren, dan vind je het steeds leuker worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Wist niet dat die nummer zo'n heerlijke solo had zeg. Als straf heb ik het 10 x beluisterd.. Reageren
NicolaB Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Geplaatst: 21 maart 2014 Heerlijk nummer inderdaad. Paradise City heeft ook zo'n lekkere intro. www.myradio.nl Geen dank Alsnog bedankt Best leuk eigenlijk. Nog eventjes uitvogelen hoe het precies werkt (en of je de ene keer dit kan luisteren en de andere keer wat anders) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Geplaatst: 21 maart 2014 Wat voor muziek luisteren jullie eigenlijk? Zelf vind ik de nummers van muse wel erg leuk, omdat de baspartij erboven uit komt wat je in vele andere bands niet zult horen. Of de nummers van eminem vind ik leuk. Van rap houdt ik meestal niet, maar dit heeft toch wel iets bijzonders waardoor ik het wel zou luisteren. Reageren
NicolaB Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Geplaatst: 21 maart 2014 Qua Rap idd zoals jij zegt in het algemeen, op een paar uitzonderingen na. Voor de rest luister ik echt van alles. Van klassiek tot trance en pop Reageren
Dippie Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) Ik luister momenteel regelmatig Dropkick Murphys. Echt geniale muziek Bewerkt: 22 maart 2014 door Dippie94 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 Ik zelf ben momenteel erg fan van dit nummer: Foals - My Number Voor het eerst gehoord op 3FM en nu standaard in my spotify favorieten. Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 Leuk deuntje inderdaad. Ik heb geen Spotify en dat werkt niet zonder account dus ik zal et ff op joetoep opzoeken... Leuke muziek Dippie! Een leuke combi van UK-countrymuziek met rock Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Ik hoorde alles en iedereen over het nummer "Royals" van Lorde, dus ik besloot het, als laatste mens op Aarde, eens te proberen. NOU WAT EEN BIJZONDER NUMMER HOOR Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Ik hoorde alles en iedereen over het nummer "Royals" van Lorde, dus ik besloot het, als laatste mens op Aarde, eens te proberen. NOU WAT EEN BIJZONDER NUMMER HOOR Sarcasme is niet te vinden in deze post Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 dit is toch wel een van mijn favoriete bands, en meteen een van mijn favoriete nummers van hun laatste album! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.