Silverbyte Geplaatst: 21 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 AC/DC is heerlijk om af en toe keihard aan te zetten en mee te schreeuwen. De meeste nummers hebben natuurlijk de diepgang van een stoeptegel, maar dat geeft niet, want het is gewoon lekker knallen. Een van mijn favorieten, iets minder bekend, is Stiff Upper Lip: Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 AC/DC vind ik ook helemaal geweldig. Begin dit jaar heb ik ook een concert gezien (DVD) en wat was dat goed zeg! Mooi om te zien dat ze nog steeds hun passie hebben. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Stiff upper lip is inderdaad helemaal te gek. Ze treden waarschijnlijk eind van het jaar weer op. Ik hoop in Nederland, dan ga ik sowieso heen! Ook een te gek nummer is Rock 'n Roll Train. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Heb je dat hele concert al eens gezien? Echt geweldig Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Angus Young, de lead-gitarist, woont trouwens in Nederland. Dit klopt niet helemaal. hij heeft een huis in Aalten (waar zijn vrouw Ellen is geboren), maar hij woont momenteel in Sydney. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Angus Young, de lead-gitarist, woont trouwens in Nederland. Dit klopt niet helemaal. hij heeft een huis in Aalten (waar zijn vrouw Ellen is geboren), maar hij woont momenteel in Sydney. Oh, haha. Ik dacht dat hij in Nederland woonde. Reageren
NewEra Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Zijn er mensen die een beetje in de (Nederlandse) hiphop zitten? Ik was er een tijd niet meer mee bezig omdat ik het niveau echt bagger vond de afgelopen paar jaar, maar na dit concert ben ik weer van gedachte veranderd! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Great Minds, prima groep. Sticks is geweldig, hoewel ik hem in Opgezwolle en Fakkelbrigade toch meer kon waarderen. Fakkelbrigade was een ideale 'supergroup', met Typhoon en James er ook nog bij. Goed album hebben ze toen gemaakt. Reageren
NewEra Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Helemaal mee eens. Nadat het wat stiller werd rond FB raakte ik er een beetje uit. Was op Lowlands trouwens wel te merken dat de liefde voor Opgezwolle en het andere oude werk van Sticks nog duidelijk te voelen was (17.55, 47.20 en 49.34). Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 (bewerkt) Dit is het eerste nummer dat ik hier plaats dus ik heb geen idee of ik het goed doe, maar hier komt hij dan: Ik vind dit nieuwe nummer van Michael Jackson echt een lekker nummer, net als 'a place with no name'. E: Het is gelukt, dat was eigenlijk best makkelijk E2: Ik vind dit ook een lekker nummer: Bewerkt: 8 juli 2014 door Crazy-Ghost Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ik vind het een beetje zeurnummers van beide Het mooiste nummer van Jackson vind ik dit nr: Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ik vind Man in the Mirror het beste van MJ: Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Gisteravond toch nog flink opgeschrikt door het nieuws van de overleden John Spinks, de gitarist van The Outfield. Samen met hem heeft het drietal 9 albums uitgebracht waarvan zowat alle nummers van Spinks' hand zijn. Het was me al een tijdje bekend dat hij lag te worstelen met kanker, waardoor de band na Replay (2011) op muzikaal gebied weinig van zich heeft laten horen, maar dat hij er nu écht niet meer is wil er bij mij nog niet helemaal in. De band heeft wel naar buiten gebracht dat ze (samen met Spinks) wel hebben gewerkt aan nieuw materiaal, maar ze weten niet of dat nog wordt uitgebracht. Nu de hoop op een live-ervaring van deze band nu compleet weggevaagd is, is dat in ieder geval nog iets om voor te duimen... Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 (bewerkt) O ja hoor, het is zomer! Nicola doet zijn Tommy Vercetti shirtje aan... En daar is ie weer, voor in een lekkere zomerse avond: Bewerkt: 13 juli 2014 door NicolaB Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Omdat we toch (een beetje) in de Michael Jackson-sferen zitten, bij deze nog maar een nummer van de King of Pop. Will You Be There, zeker met de toevoeging van zo'n enorm koor echt een goed nummer. Verplicht om heel hard op te zetten! https://www.youtube.com/watch?v=KiwqxWT4CKw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.