Silverbyte Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Heerlijke zomerse track ontdekt. Sowieso een heel aardige groep, dat Kisses. Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Leuk nummertje, al zou ik het niet direct koppelen aan de zomer Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ook jammer dat de zomer in Nederland al verre van voorbij is. Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 (bewerkt) En nu tijd voor wat fifties linedancing, met Duane Eddy! Bewerkt: 8 november 2013 door NicolaB Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Niet de beste versie van I Fought The Law, maar wel een leuke! Dit is heel corny, maar je zit gelijk weer met je kop in de zomer. Die clip ook! Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Haha, maffe videoclip >.< Wel leuk nummertje overigens. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Voor degene die iets geheel nieuws en onbekends wil horen: Saharaanse telefoonmuziek. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Weer even wat dieper in de riff-geörienteerde bands gedoken en ik heb weer wat leuke dingen ontdekt: Jullie verder nog wat tofs te melden? Naar welke platen kijken jullie uit? Reageren
thebig Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Had vooral vorige maanden paar platen waar ik naar uitkeek: The Bones Of What You Believe van Chvrches, Too Weird To Live, Too Rare To Die van Panic! At The Disco (zanger is mijn avatar), Brand New Machine van Chase & Status (al heb ik hem nog niet beluisterd). Nu is het wat stilgevallen. Al heeft Muse wel aangekondigd volgend jaar een nieuwe plaat uit te brengen, daar kijk ik dus wel naar uit. Ik ga denk ik weer eens wat verder beginnen luisteren naar 'oudere' muziek. Ik wou de jaren '60 doorspitten, maar ben niet echt ver geraakt. Ik ga nu gewoon wat groepen beluisteren uit de jaren '60 tot '80 Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 [soundcloud]https://soundcloud.com/kbeykov/spectrum[/soundcloud] Prima uitvoering! Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Mooi acappella gezongen. Vaak als het zo mooi is, kom ik er later pas achter dat ik naar stemmen heb geluisterd. >.< deze, die erna kwam vind ik ook erg mooi. Lekker chille nummers Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Even terugkomen op The Fratellis. Ik zat gisteren en vandaag Comedy Central te kijken toen er een spotje kwam voor een serie van hun en tot mijn verbazing hoorde ik nummers van The Frattelis op de achtergrond. Wel heel leuk aangezien ik sinds een paar weken ze een beetje aan het 'volgen' ben. Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Maar even wat nummers van The Fratellis opzoeken dan. Dan weet ik iig waar je het over hebt ;P Alleen Chelsea Dagger en Henrietta ken ik. Henrietta ken ik volgens mij van een Fifa of PES game. Chelsea Dagger kende ik al, maar nu pas van naam ^^ Reageren
Cabyon Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Zeer interessant dit. Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 (bewerkt) Hieruit valt te leiden, dat er steeds meer gerapt word door vrouwen. Ik vind Divinity DC, erg mooie nummers hebben in verschillende stijlen: Bewerkt: 22 november 2013 door NicolaB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.