Dark_Zemy Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Iemand die cookie clicker speelt? Korte beschrijving: Elke keer dat je op het koekje klikt krijg je 1 koekje, wanneer je een aantal koekjes hebt kun je upgrades kopen waarmee je meer koekjes krijgt per seconde etc. De site: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/ Ik heb dit atm: Reageren
Kloep Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Misschien leuk om een screen te maken van je stats? Reageren
Joriz Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Sh*t nu ben ik ook verslaafd aan dit achterlijke spel. Hebben we iedergeval wat te doen tot dat GTA5 uit is. Dark_Zemy moet je niet is wat troep van je pc afhalen. Je hebt veel te veel icoontjes rechts onder in beeld?!? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Hoe krijg je die weg dan?D: OT: Hoe krijg je die grandma achtergrond? :') En waarom word die melk rood?:') Reageren
Kloep Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Voor die achtergrond moet je volgens mij One mind kopen. Maar ik deed dat nog niet, omdat je dan de melding krijgt dat het alleen maar achteruit gaat dan. Waarom die melk rood word weet ik ook niet, zal wel van een upgrade geweest zijn. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 (bewerkt) Haha! Lijkt me een geniaal spel! xD Speluhh!! Kan je een account maken zodat ie het opslaat? Bewerkt: 8 september 2013 door Nyltje Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 (bewerkt) Flutspel. Hoe durf je!Maar kan je het dus opslaan? Tada!: En ik blijf maar door klikkuh!! Bewerkt: 8 september 2013 door Nyltje Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ja slaat automatisch op. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ok. Maar ik doe vaak een zo'n soort van CClean, verwijderd zo'n scan het dan niet? (Dark_Zemy je bent echt professioneel! xD) Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2013 I iz no wizard of computerz zo i dont know ask dis guy: Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ok. Maar ik doe vaak een zo'n soort van CClean, verwijderd zo'n scan het dan niet? Waarschijnlijk wel. Maar je kan bij Menu op Export Save klikken. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 (bewerkt) Ok. Maar ik doe vaak een zo'n soort van CClean, verwijderd zo'n scan het dan niet? Waarschijnlijk wel. Maar je kan bij Menu op Export Save klikken. Ow bedankt Big Boss! Ok dit is echt zo'n stom rpg spel. xD Alle rpg spellen zijn stom! xD... Maar zo verslavend! xD Blijft ie eigenlijk ook doorklikken als je je pc afgesloten hebt? Bewerkt: 8 september 2013 door Nyltje Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Lol, nu ben ik ook verslaafd aan dit spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.