Jump to content

Heb jij gta v al zo ja laat ons weten waar je hem hebt gekocht!

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar dit zijn gewoon weer foto's van verpakkingen die in een buitenlandse winkel zijn genomen.

Lijkt me sterk dat (sommige) Nederlanders GTA5 al hebben.

Volgens diegene die dit gepost heeft op GTAForums, werd deze foto @ Bart Smit gemaakt. Maar denk niet dat ze het nu gaan weggeven. Is nog een beetje te vroeg voor. :puh:

Ik heb hem bij bart smit gekocht de CE en ze hebben hem al verzonden maar heb hem nog niet binnen.

Echt? Nice! Je hebt zeker een Track & Trace code meegekregen zodat je je pakketje kan volgen?

Veel plezier als je hem binnen hebt!

• Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrGrandtheftauto

7

• AOSY86

6

• bboysoy

6

• DHGTAFAN

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Sowieso denk ik dat je bij een speelgoedwinkel (bart smit of intertoys) meer kans maakt om het spel mee te krijgen. Bij een gamemania werken mensen die veel van games afweten en hoe het geheel in elkaar steekt. In speelgoed winkels werken over het algemeen geen mensen met games-kennis. Die zal een release date misschien minder boeien.

Wat zouden jullie doen als jullie hem voor dinsdag zouden hebben. Ik zou niet graag een ban willen krijgen op mijn PS3 en mijn account. Dus de enige optie dan is internet disconnecten en spelen. Echter zullen je achievements weer niet opgeslagen worden denk ik. Je zou natuurlijk tot dinsdag gewoon lekker kunnen free-roamen en alles verkennen en dindsag pas met ECHT spelen beginnen.

Bewerkt: door bboysoy
Geplaatst:

Net zoals ten tijde van GTA IV hebben veel winkels schijt aan het verkoopbeleid. Ik heb al van meerdere personen gehoord dat ze de game al door de brievenbus hebben horen vallen vandaag. Waar ze gekocht zijn weet ik niet, zelf heb ik hem niet besteld en ga ik hem pas rond de feestdagen halen.

Geplaatst:

Enige dat ik weet dat SONY een fout heeft gemaakt zodat mensen die GTAV via PSN kochten de download al helemaal konden downloaden voor de 17de en het nu al kunnen spelen, er was voorzien dat SONY ervoor zou zorgen dat je via PSN inderdaad al alles kon downloaden zodat je op de dag zelf niet meer gefrustreerd zat met de download, maar spelen kon nog niet, blijkbaar door een fout van SONY kon je dat dus wel.

Geplaatst:

hmm

hier in zwolle nergens te krijgen

heb net ff wat winkels opgebeld en krijg overal hetzelfde te horen

dinsdag pas

Geplaatst:

Ik ben bij Bart Smit en Intertoys langs gegaan en niet eens gevraagd of ik hem al mocht kopen, maar HOEVEEL ik neer moest leggen om hem nu al mee te kunnen krijgen. Ik zei meteen erbij dat ik er 200,- euro voor over heb (heb ik niet, maar de bluf getest). Bij Bart Smit vond ze het raar dat ik die vraag uberhaupt durfde te stellen, maar het niet kon doen, omdat ze haar maand salaris belangrijker vond. En bij Intertoys zeiden ze gewoon dat ze het niet zullen doen en ik tot dinsdag maar moest wachten.

Dus inderdaad. Part time medewerkers, of mensen die gewoon geen benul hebben van wat ze op het werk moeten doen, daar kun je je slag slaan.

Geplaatst:

Loop ik risico als ik zometeen ergens GTA V haal en online ga. Loop ik dan risico op een block?

Veel succes om dat te proberen. GTA Online is pas toegankelijk vanaf 1 oktober.

Ik vind het een beetje respectloos van al die winkels. De spelers die hem vroeger hebben gekregen kunnen daar natuurlijk niets aan veranderen, die kunnen alleen maar gelukkig zijn. Kan moeilijk verwachten dat ze die 4 dagen nog gaan zitten afwachten. Voor mij is het nog 78 uur...

Geplaatst:

Ik krijg GTA V dinsdag binnen, via bol.com besteld. Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, omdat ik games liever op de PC speel. Maar toen ik mijn xbox 360 lag liggen (lees: onder de stof, eenzaam, verdrietig) dacht ik: okay, okay, ik schaf GTA V wel aan. De eventuele PC-versie komt later dan wel........

Geplaatst:

Van nog een paar dagen wachten ga je dood,nee serieus,dit is wel het onrespectvolste en domste dat je kan doen voor R*,dat is het spel downloaden of eerder spelen,een dik pak virussen en een dik pak slaag mogen ze wel hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...