Jump to content

Heb jij gta v al zo ja laat ons weten waar je hem hebt gekocht!


Walkoffame

Recommended Posts

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrGrandtheftauto

    7

  • AOSY86

    6

  • bboysoy

    6

  • DHGTAFAN

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Had via dixons SE bestelt alleen mijn bestelling is nog steeds in behandeling, toch normale editie gekocht voor 53€ (Bartsmit). Vanavond mijn verjaardag vieren, daarna kids moeten slapen dan pas kan ik gamen :)

Edit: net video bekeken van SE, 17€ extra voor dat vind ik opeens waste of money. Ik dacht dat er artwork erin zat naar was gewoon ander hoesje. Blij met normale editie.

Bewerkt: door AOSY86
Link to comment
Delen op andere websites

Ben niet bij de nachtrelease geweest hier in Groningen, maar op de foto's te zien stond er een enorm lange rij. Vanmorgen lagen er echter nog meer dan genoeg exemplaren, dus volgens mij is elke liefhebber wel voorzien. :Y

Eerst nog even braaf mijn verslag afronden en als beloning begin ik vanmiddag met spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben samen met .Timothy naar de nachtopening geweest bij de Game Mania in Leeuwarden. Drukte leek in het begin mee te vallen, maar uiteindelijk hebben we toch erg lang moeten wachten. De winkel ging om 00:00 uur open, en wij hadden het spel om 00:55 uur. Toen we buiten waren stond de rij nog steeds tot buiten om de hoek. Ik denk dat die mensen tot minimaal 02:00 uur hebben moeten wachten tot ze het spelletje eindelijk zouden krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...