Jump to content

Heb jij gta v al zo ja laat ons weten waar je hem hebt gekocht!


Walkoffame

Recommended Posts

Mijn doel voor vandaag is proberen een winkel zo ver te krijgen dat ze hem aan me verkopen, het zal helaas niks opleveren maar als het wel lukt vertel ik het hier gelijk!

Wens me succes haha ...

Succes!

Eindelijk! Net opgehaald in de winkel. Is nu aan het installeren. Kreeg alleen geen bon mee en online gaan is op eigen risico. Zo werkt dat tegewoordig 8) .

En voor iedereen die hem nog niet heeft, maandagavond vanaf 22.30 tot 00.00 een hele uitzending over GTA op Mtv,zie ik toevallig net voorbijkomen.

Veel speelplezier toegewenst! Haha! :sigaar:

>>> Door Jesperkaj: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Citeren-knop als je op meerdere berichten wilt reageren.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrGrandtheftauto

    7

  • AOSY86

    6

  • bboysoy

    6

  • DHGTAFAN

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eindelijk! Net opgehaald in de winkel. Is nu aan het installeren. Kreeg alleen geen bon mee en online gaan is op eigen risico. Zo werkt dat tegewoordig 8) .

En voor iedereen die hem nog niet heeft, maandagavond vanaf 22.30 tot 00.00 een hele uitzending over GTA op Mtv,zie ik toevallig net voorbijkomen.

Als jij een foto plaatst geloof ik je anders niet😉

En stuur me een pb waar je hem hebt gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem maanden geleden als gepreorderd bij Bol.com. Maar nu zie ik net dat die pas wordt verzonden op de verschijningsdatum... Heb ik hem dan woensdag? Ben ik niet gewend van Bol.com

Edit:

De bolle virtuele assistent van bol.com zegt "Heeft u het spel als pre-order besteld en hiervan een verzendbevestiging ontvangen, dan krijgt u het spel op de dag van de release."

Bewerkt: door GTARM
Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk! Net opgehaald in de winkel. Is nu aan het installeren. Kreeg alleen geen bon mee en online gaan is op eigen risico. Zo werkt dat tegewoordig 8) .

En voor iedereen die hem nog niet heeft, maandagavond vanaf 22.30 tot 00.00 een hele uitzending over GTA op Mtv,zie ik toevallig net voorbijkomen.

Als jij een foto plaatst geloof ik je anders niet

En stuur me een pb waar je hem hebt gekocht

Als jij mij verteld hoe je een foto moet plaatsen dan wil ik je wel even jaloers maken :t

>>> Door .Timothy: Dat zien we dus mooi niet gebeuren.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, Timo, Jesper, volgens mij zijn de koeienletters boven dit berichtvenster nog niet groot genoeg. :7

>>> Door .Timothy: Soms hè... :7 <<<

Had gisteren een bestelling bij Bol.com geplaatst, kennelijk een dag te laat, als ik de berichten hier zo lees. Daarom net m'n bestelling geannuleerd, en na een belletje met de lokale Nedgame kan ik 'm waarschijnlijk gewoon de 17e ophalen daar. Even afwachten, maar ik heb goede hoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem maanden geleden als gepreorderd bij Bol.com. Maar nu zie ik net dat die pas wordt verzonden op de verschijningsdatum... Heb ik hem dan woensdag? Ben ik niet gewend van Bol.com

Edit:

De bolle virtuele assistent van bol.com zegt "Heeft u het spel als pre-order besteld en hiervan een verzendbevestiging ontvangen, dan krijgt u het spel op de dag van de release."

Bol.com draagt in dit soort gevallen de verzending over aan postNL rond een uur of 1 á 2. Hij wordt zo dus verzonden op de dag van de release, maar wordt ook diezelfde dag nog bezorgd. Altijd goede ervaring mee gehad in het verleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk! Net opgehaald in de winkel. Is nu aan het installeren. Kreeg alleen geen bon mee en online gaan is op eigen risico. Zo werkt dat tegewoordig 8) . En voor iedereen die hem nog niet heeft, maandagavond vanaf 22.30 tot 00.00 een hele uitzending over GTA op Mtv,zie ik toevallig net voorbijkomen.
Als jij een foto plaatst geloof ik je anders niet�� En stuur me een pb waar je hem hebt gekocht
Als jij mij verteld hoe je een foto moet plaatsen dan wil ik je wel even jaloers maken :t

En ook graag waar je hem gekocht hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Net dixons en bartsmit geweest (Amsterdam / plein 40-45) of zij gta al binnen hebben, antwoord van Bartsmit was: Maandagavond (dus zij hebben spel al binnen), van dixons was : wij hebben GTA nog niet binnen (op dat moment kwam er tnt medewerker met 3dozen spullen :) , alleen ze moesten éerst in systeem etc etc, in het kort: nothing...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net gelekte gameplaybeelden op youtube zitten kijken zonder spoilers, ik kon het niet meer houden. Het voelt beetje als naast een mooie vrouw zitten, maar je mag er niet aan komen. :D Alle dingen die verder bekend waren had ik eens goed bekeken, en wat is GTA V toch groots.

Het was al bekend dat er dieren in zaten, maar als je ergens politie op je dak krijgt buiten Los Santos dan worden die dieren hellemaal gek en rennen ze als gekken overal door heen. Toen had ik toch wel weer een kippenvel momentje. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...