Jump to content

Heb jij gta v al zo ja laat ons weten waar je hem hebt gekocht!


Walkoffame

Recommended Posts

Loop ik risico als ik zometeen ergens GTA V haal en online ga. Loop ik dan risico op een block?

Veel succes om dat te proberen. GTA Online is pas toegankelijk vanaf 1 oktober.

Ik vind het een beetje respectloos van al die winkels. De spelers die hem vroeger hebben gekregen kunnen daar natuurlijk niets aan veranderen, die kunnen alleen maar gelukkig zijn. Kan moeilijk verwachten dat ze die 4 dagen nog gaan zitten afwachten. Voor mij is het nog 78 uur...

Ik bedoel dat als ik het voor de releasedate speel, en op het PSN zit, ik dan een block kan verwachten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrGrandtheftauto

    7

  • AOSY86

    6

  • bboysoy

    6

  • DHGTAFAN

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik krijg GTA V dinsdag binnen, via bol.com besteld. Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, omdat ik games liever op de PC speel. Maar toen ik mijn xbox 360 lag liggen (lees: onder de stof, eenzaam, verdrietig) dacht ik: okay, okay, ik schaf GTA V wel aan. De eventuele PC-versie komt later dan wel........

Precies hetzelfde, maar dan PS3. PC versie koop ik ook direct bij de release. Knallen via Steam net als GTA4

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg GTA V dinsdag binnen, via bol.com besteld. Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, omdat ik games liever op de PC speel. Maar toen ik mijn xbox 360 lag liggen (lees: onder de stof, eenzaam, verdrietig) dacht ik: okay, okay, ik schaf GTA V wel aan. De eventuele PC-versie komt later dan wel........

Precies hetzelfde, maar dan PS3. PC versie koop ik ook direct bij de release. Knallen via Steam net als GTA4

Juist! :sigaar: Met mijn (monster)GamePC, komt dat helemaal goed. GTA V zeker op high, mogelijk very high zetten! Heb jij een goede GamePC?

Link to comment
Delen op andere websites

Juist! :sigaar: Met mijn (monster)GamePC, komt dat helemaal goed. GTA V zeker op high, mogelijk very high zetten! Heb jij een goede GamePC?

Ik mag niet klagen. Beetje oud intussen, maar trekt goed. Gigabyte UD5, i7 950, GTX580. Tegen de tijd dat GTA5 uitkomt op de PC waarschijnlijk de GPU upgraden. Alhoewel een complete upgrade waarschijnlijk plaats zal vinden. Afhankelijk van de financiele ruimte op dat moment. Jij..?

Link to comment
Delen op andere websites

Juist! :sigaar: Met mijn (monster)GamePC, komt dat helemaal goed. GTA V zeker op high, mogelijk very high zetten! Heb jij een goede GamePC?

Ik mag niet klagen. Beetje oud intussen, maar trekt goed. Gigabyte UD5, i7 950, GTX580. Tegen de tijd dat GTA5 uitkomt op de PC waarschijnlijk de GPU upgraden. Alhoewel een complete upgrade waarschijnlijk plaats zal vinden. Afhankelijk van de financiele ruimte op dat moment. Jij..?

Niet slecht hoor, netjes! Ik heb: Intel Core i7-3770k CPU @ 3.50 GHZ. Videokaart: Nvidia Geforce gtx 670 16,0 gb ram geheugen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste allen,

Ik heb GTA V vandaag binnen,hij is nu bezig met installeren (8486 MB),gaat redelijk snel na 5 minutesn zit hij al op 2100 mb.I

Ik heb hem particulier via via gekregen,eventuele antwoorden over het spel wil ik best beantwoorden in de loop van de avond zodra hij geinstalleerd is.

>>> Door Jesperkaj: En dat gaan we dus niet doen. Zie dit topic waarom...<<<

Dan een vraag voor jullie,weten jullie of het uitmaakt of ik speel terwijl ik online ben of niet,eventuele bans?

Namelijk voor het eerst gelezen ( op dit forum) over dat sony je kan bannen voor het eerder spelen van spellen,heb het zelf nooit gehad en ik heb bijna altijd de spellen paar dagen voor officiele release datums.

Hartelijk dank alvast

Link to comment
Delen op andere websites

Beste allen,

Ik heb GTA V vandaag binnen,hij is nu bezig met installeren (8486 MB),gaat redelijk snel na 5 minutesn zit hij al op 2100 mb.I

Ik heb hem particulier via via gekregen,eventuele antwoorden over het spel wil ik best beantwoorden in de loop van de avond zodra hij geinstalleerd is.

Dan een vraag voor jullie,weten jullie of het uitmaakt of ik speel terwijl ik online ben of niet,eventuele bans?

Namelijk voor het eerst gelezen ( op dit forum) over dat sony je kan bannen voor het eerder spelen van spellen,heb het zelf nooit gehad en ik heb bijna altijd de spellen paar dagen voor officiele release datums.

Hartelijk dank alvast

Microsoft is alvast mensen aan het bannen omdat ze GTA V voor de release spelen, wat volgens mij volledig onterecht is als je hem gewoon in de winkel gehaald hebt. Is tenslotte niet jouw verantwoordelijkheid maar die van de winkelier. Ik weet niet of Sony hetzelfde doet, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd. Natuurlijk kan je voor de zekerheid offline spelen.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft is alvast mensen aan het bannen omdat ze GTA V voor de release spelen, wat volgens mij volledig onterecht is als je hem gewoon in de winkel gehaald hebt. Is tenslotte niet jouw verantwoordelijkheid maar die van de winkelier. Ik weet niet of Sony hetzelfde doet, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd. Natuurlijk kan je voor de zekerheid offline spelen.

Ik denk dat als je Microsoft of Sony een bon zou laten zien van een winkel, dat je ban opgeheven zal worden. Waarschijnlijk zijn alle originele versies tot nu zonder bon verkocht of via via. Een winkel zou het risico niet lopen om een boete te krijgen of afgesloten worden van leveringen van Rockstar.

Bewerkt: door bboysoy
Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk! Net opgehaald in de winkel. Is nu aan het installeren. Kreeg alleen geen bon mee en online gaan is op eigen risico. Zo werkt dat tegewoordig 8) .

En voor iedereen die hem nog niet heeft, maandagavond vanaf 22.30 tot 00.00 een hele uitzending over GTA op Mtv,zie ik toevallig net voorbijkomen.

Bewerkt: door jongejongejonge
Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk! Net opgehaald in de winkel. is nu aan het installeren. Kreeg alleen geen bon mee en online gaan is op eigen risico. Zo werkt dat tegewoordig 8) . en voor iedereen die hem nog niet heeft. maandagavond om 22.30 tot 00.00 een hele uitzending over GTA op Mtv,zie ik toevallig net voorbijkomen.

Gefeliciteerd man!! :) Enjoy!! Na Voetbal International dus even naar MTV! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...