ajaxjeroenajx Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Loop ik risico als ik zometeen ergens GTA V haal en online ga. Loop ik dan risico op een block? Veel succes om dat te proberen. GTA Online is pas toegankelijk vanaf 1 oktober. Ik vind het een beetje respectloos van al die winkels. De spelers die hem vroeger hebben gekregen kunnen daar natuurlijk niets aan veranderen, die kunnen alleen maar gelukkig zijn. Kan moeilijk verwachten dat ze die 4 dagen nog gaan zitten afwachten. Voor mij is het nog 78 uur... Ik bedoel dat als ik het voor de releasedate speel, en op het PSN zit, ik dan een block kan verwachten? Reageren
Niiek Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Volgens mij zolang je het niet online zet gebeurt er niks. Reageren
bboysoy Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ik krijg GTA V dinsdag binnen, via bol.com besteld. Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, omdat ik games liever op de PC speel. Maar toen ik mijn xbox 360 lag liggen (lees: onder de stof, eenzaam, verdrietig) dacht ik: okay, okay, ik schaf GTA V wel aan. De eventuele PC-versie komt later dan wel........ Precies hetzelfde, maar dan PS3. PC versie koop ik ook direct bij de release. Knallen via Steam net als GTA4 Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ik krijg GTA V dinsdag binnen, via bol.com besteld. Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, omdat ik games liever op de PC speel. Maar toen ik mijn xbox 360 lag liggen (lees: onder de stof, eenzaam, verdrietig) dacht ik: okay, okay, ik schaf GTA V wel aan. De eventuele PC-versie komt later dan wel........ Precies hetzelfde, maar dan PS3. PC versie koop ik ook direct bij de release. Knallen via Steam net als GTA4 Juist! Met mijn (monster)GamePC, komt dat helemaal goed. GTA V zeker op high, mogelijk very high zetten! Heb jij een goede GamePC? Reageren
Vizzion Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Wel zielig dat die personen die het al hebben 't meteen gaan spoilen. Reageren
bboysoy Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Juist! Met mijn (monster)GamePC, komt dat helemaal goed. GTA V zeker op high, mogelijk very high zetten! Heb jij een goede GamePC? Ik mag niet klagen. Beetje oud intussen, maar trekt goed. Gigabyte UD5, i7 950, GTX580. Tegen de tijd dat GTA5 uitkomt op de PC waarschijnlijk de GPU upgraden. Alhoewel een complete upgrade waarschijnlijk plaats zal vinden. Afhankelijk van de financiele ruimte op dat moment. Jij..? Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Juist! Met mijn (monster)GamePC, komt dat helemaal goed. GTA V zeker op high, mogelijk very high zetten! Heb jij een goede GamePC? Ik mag niet klagen. Beetje oud intussen, maar trekt goed. Gigabyte UD5, i7 950, GTX580. Tegen de tijd dat GTA5 uitkomt op de PC waarschijnlijk de GPU upgraden. Alhoewel een complete upgrade waarschijnlijk plaats zal vinden. Afhankelijk van de financiele ruimte op dat moment. Jij..? Niet slecht hoor, netjes! Ik heb: Intel Core i7-3770k CPU @ 3.50 GHZ. Videokaart: Nvidia Geforce gtx 670 16,0 gb ram geheugen. Reageren
JSK Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Beste allen, Ik heb GTA V vandaag binnen,hij is nu bezig met installeren (8486 MB),gaat redelijk snel na 5 minutesn zit hij al op 2100 mb.I Ik heb hem particulier via via gekregen,eventuele antwoorden over het spel wil ik best beantwoorden in de loop van de avond zodra hij geinstalleerd is. >>> Door Jesperkaj: En dat gaan we dus niet doen. Zie dit topic waarom...<<< Dan een vraag voor jullie,weten jullie of het uitmaakt of ik speel terwijl ik online ben of niet,eventuele bans? Namelijk voor het eerst gelezen ( op dit forum) over dat sony je kan bannen voor het eerder spelen van spellen,heb het zelf nooit gehad en ik heb bijna altijd de spellen paar dagen voor officiele release datums. Hartelijk dank alvast Reageren
AOSY86 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 @JSK , have fun Ik zal morgen dixons bezoeken of gta binnen is & te koop. Reageren
Velaro Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 (bewerkt) Beste allen, Ik heb GTA V vandaag binnen,hij is nu bezig met installeren (8486 MB),gaat redelijk snel na 5 minutesn zit hij al op 2100 mb.I Ik heb hem particulier via via gekregen,eventuele antwoorden over het spel wil ik best beantwoorden in de loop van de avond zodra hij geinstalleerd is. Dan een vraag voor jullie,weten jullie of het uitmaakt of ik speel terwijl ik online ben of niet,eventuele bans? Namelijk voor het eerst gelezen ( op dit forum) over dat sony je kan bannen voor het eerder spelen van spellen,heb het zelf nooit gehad en ik heb bijna altijd de spellen paar dagen voor officiele release datums. Hartelijk dank alvast Microsoft is alvast mensen aan het bannen omdat ze GTA V voor de release spelen, wat volgens mij volledig onterecht is als je hem gewoon in de winkel gehaald hebt. Is tenslotte niet jouw verantwoordelijkheid maar die van de winkelier. Ik weet niet of Sony hetzelfde doet, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd. Natuurlijk kan je voor de zekerheid offline spelen. Bewerkt: 13 september 2013 door Velaro Reageren
bboysoy Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Microsoft is alvast mensen aan het bannen omdat ze GTA V voor de release spelen, wat volgens mij volledig onterecht is als je hem gewoon in de winkel gehaald hebt. Is tenslotte niet jouw verantwoordelijkheid maar die van de winkelier. Ik weet niet of Sony hetzelfde doet, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd. Natuurlijk kan je voor de zekerheid offline spelen. Ik denk dat als je Microsoft of Sony een bon zou laten zien van een winkel, dat je ban opgeheven zal worden. Waarschijnlijk zijn alle originele versies tot nu zonder bon verkocht of via via. Een winkel zou het risico niet lopen om een boete te krijgen of afgesloten worden van leveringen van Rockstar. Bewerkt: 14 september 2013 door bboysoy Reageren
GTAfame Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Mijn doel voor vandaag is proberen een winkel zo ver te krijgen dat ze hem aan me verkopen, het zal helaas niks opleveren maar als het wel lukt vertel ik het hier gelijk! Wens me succes haha ... Reageren
Stockbroker Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Even wat anders, heeft iemand de strategy guide al? Daar ben ik zelf ook wel erg benieuwd naar. Reageren
jongejongejonge Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Eindelijk! Net opgehaald in de winkel. Is nu aan het installeren. Kreeg alleen geen bon mee en online gaan is op eigen risico. Zo werkt dat tegewoordig . En voor iedereen die hem nog niet heeft, maandagavond vanaf 22.30 tot 00.00 een hele uitzending over GTA op Mtv,zie ik toevallig net voorbijkomen. Bewerkt: 14 september 2013 door jongejongejonge Reageren
Stockbroker Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Eindelijk! Net opgehaald in de winkel. is nu aan het installeren. Kreeg alleen geen bon mee en online gaan is op eigen risico. Zo werkt dat tegewoordig . en voor iedereen die hem nog niet heeft. maandagavond om 22.30 tot 00.00 een hele uitzending over GTA op Mtv,zie ik toevallig net voorbijkomen. Gefeliciteerd man!! Enjoy!! Na Voetbal International dus even naar MTV! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.